Po sto letech znova k této knize.
A jediné proč jsem se k ní dokopala bylo jedno mocné slovo. Derpese.Poslední dobou často používané. Na WhatsAppu. Na Wattpadu. Na internetu a všech článcích.
Jenže co to vůbec je, taková deprese?
Lidé s touto...chorobou často ztrácí zájem. Zájem o koníčky, jídlo, hry, všechno co je bavilo. A je toho mnohem víc.
Tak jako tak, není to stav, který by jste chtěli zažít.
Ale mají vůbec deprese?
Jedině daný člověk pozná, jestli deprese má. A já si zrovna nemyslím, že se do nich dostanete jen proto, že vám mamka uvařila na večeři jídlo, které vám zrovna nechutná, či bratr snědl poslední snack, na který jste zrovna měli chuť.Určitě je i mnoho lidí, které deprese využívají jen proto, aby byly cool. Aby byly středem pozornosti a dostali ten zájem o ně. Nebo jsou zrovna chvilku smutní. Ale smutní mohou být i lidi, kteří deprese nemají.
Tímto ovšem nechci znevažovat lidí, kteří deprese opravdu mají!
Deprese jsou vážná věc. Nepříjemná.Zrovna, doslova před pár minutami jsem projela několik profilů tady, na Wattpadu a jejich tvůrci psali, že mají depky, deprese...
Často rozváděli proč. Ať už to bylo cokoliv.
A já můžu říct jen jedno- je mi vás sakra líto. Nejradši bych se vám rozdala. Objala vás, dala vám moje štěstí, všechno všecičko jen aby jste se cítili lépe.Aby jste nemuseli trpět.
Je mi za vás smutno. Chci vás vidět veselit se, smát a zářit na všechny strany.
A to vás ani neznám.Pokud deprese máte, co s nimi ale jen dělat?
Mě se to lehce říká, když jsem žádné neměla. Mě se to lehce říká, když jsem Kido, co ještě studuje základku.Ale mohla bych alespoň říct, co by mohlo fungovat-
Zkuste dělat to, co vás baví, nebo to co vás bavilo.
Zkuste se nějak sebrat a proběhnout se přírodou, nebo si jen sednou na lavičku a poslouchat písničky.Zkuste se svěřit, nebo jít za odbornou pomocí.
---
Život, tenhle život je jen jeden.
A neříkám že ani já bych někdy neměla své blbé chvilky.Nechce se nechám zatáhnout do toho, že život nemá žádný smysl, že musíme jen přežít, vybudovat rodinu a nakonec chcípnout.
Ale zkuste se vzchopit, i když to možná působí nemožně.
Každý ráno si říct že teď budu žít! Teď si den užiju!Všímejte si maličkostí a mějte z nich radost. Zkuste v sobě probudit to, co vás baví. To co by vás mohlo nějakým způsobem naplnit.
Jsem therian a jsem odsouzená k tomu, abych byla v tomto těle. Ale co mi jiného zbývá, než tuto výzvu přijmout?
Než žít?
---
"Život je šance- využij ji
Život je krása- obdivuj ji
Život je blaženost- užívej ji
Život je sen- uskutečni ho
Život je výzva- přijmi ji
Život je povinnost- naplň ji
Život je hra- hrej ho
Život je bohatství- ochraňuj ho
Život je láska- potěš se s ní
Život je záhada- pronikni ji
Život je slib- splň ho
Život je smutek- překonej ho
Život je hymna- zpívej ji
Život je boj- přijmi ho
Život je štěstí- zasluž si hoŽivot je život- žij ho"
-Matka Tereza---
"Vezmi si tohle ode mě:
"Kočka zažije mnoho, mnoho zármutků za její život. Zármutky a zádrhely jsou jako nepřátelé, útočí na tebe z ničeho nic, dokonce i když jsi dost silná proti nim bojovat. Důležitá věc je jít stále vpřed, aby jsi neustále držela nepřátele zármutků a ztrát za tebou"-Šedý pruh, nejmoudřejší bytost, která kdy žila.
---
<3
---*Nádech, výdech, klid....*
ČTEŠ
Moje názory, příběhy a kresby
Acakjsem člověk, co se potřebuje vypovídat. A někdy i trochu pochlubit. Protože mám ráda psaní, nakonec jsem se rozhodla, že vše vyventiluju sem. Nečekejte smysluplný děj, ale asi si tu určitě najdete něco, co se vám bude líbit :). Kapitoly budou vycház...