l i f e i s c o o l

30 7 9
                                    

Şimdiki Zaman.

"Dediğim gibi gördüysem bile hatırlamıyorum." Diye geçiştirdim.

"Bende hatırlamıyorum çok uğramam zaten canım sıkıldığında falan, neyse senin arkadaş grubun var dimi bi ara böyle topluca buluşsak mı diyorum." Bu benim aklıma gelmemişti ama güzle bir fikirdi.

"Olur olur ben bizimkilere söylerim seni tanıyorlar zaten hafta sonu müsait olursanız buluşuruz."

"Tamamdır o zaman benim kalkmam gerek kusura bakma olur mu." Benimde eve gitmem lazımdı zaten.

"Sorun değil görüşürüz." Bende arkasından kalktım üst kata evime çıktım.

"Hyunjae hyung ben geldim evde misin?" Diye seslendim.

"Hoşgeldin woonhak geç geldin hiç haberde vermedin ne oluyor?" Sorduğu soruyla heyecanla anlatmaya başladım.

"Hani benim uzun zamandır hoşlandığım çocuk var aşağıdaki cafede gördüm dediğim, he işte onunla buluştumm."

"İyii de bana neden söylemedin?"

"Ya okulun ortasında mesaj yazdı benimde aklıma gelmedi, neyse yemek yaptın mı?" Onun da birşeyi var gibiydi de hadi hayırlısı.

"Hayır ya bugün çok yorgundum ondan bişey yapamadım." Dedikleriyle gülümsedim.

"Ee çok iyi annemler ikimiz için para gönderdi gel dışarıda yiyelim bugün." Onunda düşük olan yüzü gülmeye başladı.

"Ayy neden masrafa girmişler ki mahçup oldum."
Ya of ne alaka dercesine bakışlar attım.

"Hyunjae hyung ne mahçupu Allah için kaç yıldır birlikteyiz saçmalama, hadi hazırlan gel. Bende o zamana kadar markete gidip eksikleri alayım senin hazırlanman uzun sürüyor." Kafasıyla onaylayınca çantmaı bırakıp cüzdanım ve telefonumla tekrar dışarı çıktım.

Güzel bahar esintleri soft müziklerle çok güzel gidiyordu, kulağımda bir adet serenade ile birlikte iki öte mahalledeki markete gidiyordum.

Neredeyse 10 dakikalık yürüyüşten sonra markete girdim, bir araba alıp eksikleri soldurmaya başladım. İşte içecektir ramyeondur ıvır zıvır birşeyler doldururken arkamda çok çok çok tanıdık bir ses vardı beni eskilere sürükleyen bir ses.

"Biraz kayabilir misiniz acaba?" Diye naifçe sordu, bende arkamı döndüğümde gerçekten o vardı. Sanırım soru sorduğu kişinin ben olduğumu tahmin etmiyordu. Cevap vermek yerine biraz ileri gittim.

"Sanada merhaba Woonhak uzun zaman oldu." Bir daha benimle konuşunca tek kulaklığımı çıkarıp cevap verdim.

"Merhaba Sungho hyung uzun zaman oldu." Evet bu kişi Sungho idi benim eski sevgilimdi. Aramızdaki ilişkinin bitmesinin sebebi ise arkadaşı Riwooydu.

Darbe planı başarılı aqHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin