3. Мартагдахааргүй хүн гэж байдаг

44 8 12
                                    

•𓂃˖˳·˖ ִֶָ ⋆★⋆ ִֶָ˖·˳˖𓂃•

 Бид орхиж явдаг, бас олоод уулздагЧамд үлдээсэн орон зай нь хэдий хэмжээгээр том байна Төдий чинээ тэр сул зайгаа нөхөхөөр ирэх болно Ирэхгүй байсан ч чи олоод уулзчих болохоор Гэхдээ алс хол орхиод одоход Араас нь яваад очих галт тэрэг олдохгүй ...

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Бид орхиж явдаг, бас олоод уулздаг
Чамд үлдээсэн орон зай нь хэдий хэмжээгээр том байна
Төдий чинээ тэр сул зайгаа нөхөхөөр ирэх болно
Ирэхгүй байсан ч чи олоод уулзчих болохоор
Гэхдээ алс хол орхиод одоход
Араас нь яваад очих галт тэрэг олдохгүй нь харамсалтай.

•𓂃˖˳·˖ ִֶָ ⋆★⋆ ִֶָ˖·˳˖𓂃•
_________________________________

Одоо үе, Сөүл хот, Ганнам

"Юу вэ? Сэра наад хар өсгийтөө хэдэн жил өмсөх гэсийн бэ?"
"Наад өсгий нь бараг салж уналаа шдээ."
"Мм буурал толгойтой болтлоо өмсөнө байхаа. Эмээгийн минь үлдээсэн сүүлийн бэлэг шүү дээ. Тэглээ ч чамд ямар хамаатай юм."
"Гэхдээ л ийм хуучирсан гутал өмсөөд. Чамд өмсөх юм мундахгүй биш дээ. Алдартай модел болчихоод."
"Манай тотьд эмээ нь эрхэм хүн байсан болохоор л байнга өмсөж байгаан. Гэхдээ бас л хуучин загвартай байна шүү."
"Яаа Ники дуугүй бай!"
"Хөөш чи эхнэртээ ганц брэндийн өсгийт аваад өгчөөч. Тэгж их мөнгө олдог юм байж."
"Хэрэггүй дээ миний хайрт надаа өнгө өнгөөр нь авж өгсөн ч энэ л эвтэйхэн байдгийн."

1988 он, Сөүл хот, Саммун хороолол

"Төрсөн өдрийн мэнд Пак Сонхүн!"
"Кяааа миний мөсөн ханхүү ингээд 18 хүрчихлээ шд. Цаг хугацаа нээрээ хурдан юм аа."
"Өөрөө хэдхэн хоногийн өмнө 18 хүрсийн байж. Их юмаараа гийгүүлж дээ."
"Олон долоон юм онхолдоод байлгүй наад урдах тахиагаа мөлж мэдэв үү ярьдаг бүргэд минь!"
"Үнэн үг хатуу байдаг юм аа Сэра."
"Буга хүртэл оролцох юм уу тэ?"
"Тийм л юм шиг байна хэхэ."
"Сонхүна аав чинь ямар их тахиа авчираа вэ?"
"Тэрийг нь сайн л идэж байгаа юм бишүү чи."
"Гэхдээ л хэдүүлээ идэхэд хэтэрхий их юм аа. Сонхүн чи өөр найзууддаа аваачиж өгсөн нь дээр байх аа."
"Энэ хүнд биднээс өөр найз байлаа юу. Найз гэвэл бид хэд л байгаа шд. Сургуульд ч явдаггүй хүн. Байнга л бэлтгэл бэлтгэл бас дахин бэлтгэл."
"Олдсон дээр нь сайн идээд ав Хысин золиг минь."
"Өө тийм Сонхүнаа аав ээжүүдтэй мэндэлсэн юм уу?"
"Би мэндлэх ёстой байсан юм уу? Яадаг билээ гарж мэнд мэдчихээд ирье."
"Яана даа энэ золиг."
"Ер нь Сонхүн чамаас болж ийм тэнэг болсон шд. Ким Сэра хариуцлагаа үүр!"
"Яахаараа надаас болдог юм И Хысин!"
"Чи л багад нь хүүхэд гэмтээгээгүй бол ийм хөлдүү болохгүй ч байсан юм бил үү? хэн мэдэхийн."
"За би хариуцлагаа үүрээд Сонхүнийг гэсгээгээл аваад суучихад болоо юм биш үү! Харин ч сайн л биз."
"Юу гээл чам шиг онц муу хоосон толгойтыг тоож байдаг юм."
"Өөш хоосон толгойт байсан ч гэсэн хөөрхөн хоосог толгойт болохоор тооно за! Итгэхгүй бол орж ирэхээр нь асуугаад үз!"

Reply 1988Место, где живут истории. Откройте их для себя