6. Цаснаар

47 7 0
                                    

•𓂃˖˳·˖ ִֶָ ⋆★⋆ ִֶָ˖·˳˖𓂃•

Сэтгэлийг чинь хүлээж авахгүй байна уу
Сэмхэн хадгалаад үүрд цоожилчихсон өөр нэгэн түүнд бий
Сэвхтэй хөөрхөн хацартаа нулимс тогтохоос өмнө
Сэмээрхэн бусдын зүрхнээс холдож өөртөө бэлэг бариарай.

                            •𓂃˖˳·˖ ִֶָ ⋆★⋆ ִֶָ˖·˳˖𓂃•_________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

•𓂃˖˳·˖ ִֶָ ⋆★⋆ ִֶָ˖·˳˖𓂃•
_________________________________

Одоо үе, Сөүл хот, Ганнам

"Ер нь та хоёр яаж танилцсан юм?"
"Никигээс л болсон."
"Яаа И Хысин золиг минь би яасан юм."
"Сэра анх Миёоныг чамтай танилцуулах гэж байсан шд. Чи л гүйлгээд алга болоогүй байсан бол би анх Миёонтой танилцахгүй л байлаа."
"Тэгвэл надад баярлаж яваарай! Эхнэртэйгээ надаас болж танилцсан байна шүү."
"За баярлалаа хүүе."
"Яахаараа чамд баярладаг юм. Би анхнаасаа Миёоныг танилцуулна гээгүй бол ийм юм болоо ч үү, үгүй ч үү."
"Тийм шүү."
"Гэхдээ хэн чинь түрүүлж сайн болсон юм?"
"Би."
_________________________________

1988 он, Сөүл хот

"Уучлаарай, Сун Миёон мөн үү?"
"Аан тийм байна гэхдээ чи чинь?"
"Би Никигийн өмнөөс ирсэн юм аа. Цаадах чинь харин ирэх боломжгүй болоод."
"Тийм байхнээ тэгвэл ч хоёулаа уулзах хэрэггүй юм шиг байна. Би ингээд яв..-ы."
"Хүлээж байгаарай. Нэгэнт ирснийх надтай хамт гадуур зугаалж болох уу?"
"Айн нөгөө юу болноо."
"Тэгвэл танилцая. Намайг И Хысин."
"Сун Миёон."

"Миний хайртай залуу сайн найзад маань анхны харцаар дурлачихна гэж зүүдэлчиж байгаагүй юм шүү. Тэдний хайр дурлалыг сонсохоос өмнө хэн нэгэнд анхны харцаар дурлана гэдгийг ойлгодоггүй балчир охин байж."

Чамтай уулзана гэдэг яг л анх удаа дуу сонсож байгаа мэт, эцэс сүүлд нь миний дуртай дуу байх болно гэдгийг мэдэрсэн.
_________________________________

"Аягүү Сонү миний хүү хар шөнө идэхээ болиоч ээ. Ингэж идээд байвал таргалана даа."
"Сайн л биз. Миний хүү сайн идэж байж чийрэг биетэй эр хүн болно айн."
"Ингэхэд эгч чинь хаана байна?"
"Амттан авахаар явсан."
"Энэ муу золиг овоо том зүрхтэй юм гээч! Одоо хүний наймаа ямар их бол оо билээ дээ."
"Зүгээр байх өө мэлхий шиг цариатай хүнийг хэн тоож хулгайлах вэ дээ."
"Юу яриад байгаа юм! Манай Сэра шиг хөөрхөн охин байхгүй шүү!"
_________________________________

Reply 1988Where stories live. Discover now