📌Bunun bir kurgu olduğunu tekrardan hatırlatmak istiyorum.
📌Aslında bu kurguyu wattpad kapandığı için yayınlamayacaktım ama yazdığım bölümler taslakta durunca içimde kaldı ve silmek istemedim.
📌 Bu kurguda aslında iki farklı insanın arasındaki çekimi anlatmak istedim zaten okurken çok iyi anlayacaksınız.
📌Son olarak bu fici yazmam için fikir üreten arkadaşım nihalinmekanii 'na çok teşekkür ediyorum :)))
Şimdiden iyi okumalar...
Uzun süren iş temposunun ardından rahat bir nefes aldım. Son birkaç haftadır oldukça yoğundum.
Masamın üstündeki eşyalarımı toplayıp odamdan çıktım. Odamın kapısınUzundan dışarı adım attığımda koridorun sessizliği ve huzuru beni sarmaldı.
Size kendimi tanıtayım ben Kim Laura. Babamın bana devrettiği aile şirketinin Ceosuyum.
Bundan 6 yıl önce Annem ve babam trafik kazası geçirdikten sonra hayatları mahvoldu. Büyük bir tır altına giren arabanın içinden sadece babam yarı sağ çıkabildi.
Annem olay yerinde hayatını kaybetti. Babam ise felç olarak yatağa mahkum oldu. Bu süre zarfında babama gereken tüm tedavileri uyguladık onunla elimden gelen en iyi şekilde ilgilendim ama annemin ölümü ona ağır geldiği ve tedavilerde sonuç vermediği için hayatını kaybetti.
Ölmeden birkaç hafta önce bütün mal varlığını bana bıraktığını ve ne olursa olsun şirketi satmayıp onu yönetmemi tembihledi.
Anne ve babamın tırnaklarıyla kazıyarak geldiği bu şirketi daha iyi seviyeye getirmek için altı yıl boyunca elimden gelen her şeyi yaptım ve yapmaya da devam ediyorum.
Telefonumdan gelen bildirim sesiyle adımlarımı durdurdum. Hızlıca çantamdan telefonumu çıkardım ve telefonu açtım arayan arkadaşım Elizaydı.
"Laura şirketten çıktın mı?" diye sordu.
Yürümeye devam ederken sorusunu cevapladım.
"Şu an çıkıyorum bir şey mi oldu?"
"Yorgun olmalısın, Medusa ile birlikte film gecesi yapacaktık Yoongi eve gelmediyse sende gel diyecektim" dedi kısık bir ses tonuyla
Derin bir nefes alıp verdim. Yoongi'nin ismini duymak gözlerimi devirmeme neden oluyordu.
"Başka zaman yapsak olmaz mı? Bugün hem yorgunum hemde modumda değilim"
"Kötü bir şey mi oldu?" dedi korku dolu ses tonuyla
"Sence şu an hayatımdaki en korkunç olay ne?" diye sordum
Eliza sözlerimden sonra bir yandan gülerken bir yandan da konuşmaya çalışıyordu.
"Min Yoongi ile evlenmek" dedi gülmesini bastırmaya çalışırken.
Arabamın kapısını açarak sürücü koltuğuna oturdum. Eliza'nın gülmesi gram moralimi bozmuyordu çünkü şu bir ay boyunca buna alışmıştım.
"Daha sonra konuşuruz araba süreceğim" dedim arabayı çalıştırırken
"Tamam, dikkatli sür" dedikten sonra telefonu kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arranged Marriage
RomanceÜnlü bir şirketin Ceosu ve aynı zamanda müslüman bir kadın olan Laura çok başarılıdır. Ailesinden kalma şirketi yöneten Laura aynı zamanda koreli bir melezdir. Bir gün arkadaşları ile gittiği konserde başına beklenmedik olaylar gelir ve ufak bir aşk...