Oy ve yorum yapmayı unutmayalım<3
İyi okumalar
°
°
°
°Yemekten sonra arka bahçeye çıkıp masada oturduk. Hava oldukça serin ve rahatlatıcıydı. Elimdeki içeceğimi yudumlarken kızlar da yanıma geldiler. Onlara kısa bir bakış attım ve gülümsedim. Ardından karşımızda hararetli bir şekilde bir konuyu tartışan üyeleri izledim.
Bu sırada sessizce oturan ve sadece içeceğini yudumlayan Yoongi'nin duruşu dikkatimi çekti."Ne kadar soğuk bir adam" diye mırıldandım.
Ne dedin canım" dedi Miyeon bana doğru dönerek
"Hiçbir şey," dedim yumuşak bir gülümsemeyle.
Gözlerimi Yoongi'nin üzerinden alıp Miyeon'a odaklandım. Aklıma gelen fikirle gözlerim parladı ve hızlıca Miyeon'a döndüm.
"Miyeon, sana bir şey soracağım," dedim heyecanla.
"Tabii, sor," dedi Miyeon neşeyle, merakla bekleyerek.
"Eunjae ve Yoongi hakkında bir şeyler biliyor musun?" diye sordum.
Bu soruyu Miyeon'a sormamın amacı, onun uzun süredir üyelerle iç içe olmasıydı. Jin ile neredeyse üç yıldır evliydiler ve Miyeon üyeler tarafından çok sevilen bir kadındı. Eminim Eunjae ve Yoongi'nin ilişkisini de biliyordu. Miyeon kaşlarını kaldırarak bana baktı. Şaşırmışa benziyordu.
"Yoongi sana anlatmadı mı?" Diye sordu.
"Pek bir şey anlatmadı," dedim dudağımı büzerek.
Miyeon sandalyeden kalktı ve birşey söylememe izin vermeden
kolumdan tutarak beni bahçeden çıkardı.Şu an evin salonundaydık. Miyeon'un ciddi tavırları beni endişelendirmişti ama merakım da artmıştı.
"Sana bir şeyler anlatırım ama burda olmaz Yoongi ne zaman bu konu açılsa sinirleniyor" dedi Miyeon
"Tam olarak ne biliyorsun?" diye sordu.
"Sadece takıntılı bir kadın olduğunu biliyorum," dedim, düşünceli bir şekilde.
Derin bir nefes aldım ve ona döndüm.
"Sana karşı açık olacağım, Miyeon," dedim ve devam ettim.
"Biz Yoongi ile gerçekten evli değiliz. Anlaşmalı ve bir nevi zoraki olarak evlendik," dedim.
Tam devam etmek üzereyken arkamızdan bir bağırma sesi geldi.
"Nee!!"
Hızla arkama döndüm ve Yuna'nın elini ağzına koyarak bize baktığını gördüm. Miyeon'un da şaşkınlık içinde olduğunu fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arranged Marriage
Lãng mạnÜnlü bir şirketin Ceosu ve aynı zamanda müslüman bir kadın olan Laura çok başarılıdır. Ailesinden kalma şirketi yöneten Laura aynı zamanda koreli bir melezdir. Bir gün arkadaşları ile gittiği konserde başına beklenmedik olaylar gelir ve ufak bir aşk...