AZ ELŐZŐ RÉSZEKBEN VANNAK VÁLTOZÁSOK, ÚGYHOGY ELŐBB AZOKAT NÉZZÉTEK ÁT, ÉS AZTÁN EZT!
Egy kerek hete Marci lakásán csövelek... Nagyon rendes velem,ma pl koncira megyünk de semmi kedvem... inkább vele lennék mint azon a koncerten... Mindegy megszoktam hogy muszáj mennie,mert ez a munkája. Úgy érzem kedvel meg minden, mégis félek... félek hogy nem érez irántam semmit, és csak azért nem küld el mert túl kedves...
-Baba, kérsz?-nyújtja Marci a helles üveget (?)
-Persze hogy kérek,joint is van?
-Huh, jó kérdés...de...mibe jössz a koncira?-jött egyre közelebb
-Valami ruhába, miért?-tett mégegy lépést
-Csak mert gondoltam hogy kettesben after eshetnénk... Mit gondolsz? Jó ötlet?-és felcsillant a szemem és nem tudom miért de elkezdtem nagy erővel mosolyogni .
-Hát nem is tudom... Jó ötletnek jó. Csak nem tudom mi fog kisülni belőle...
-Rossz nem sülhet ki-itt végleg hozzám simult, és megcsókolt
Egy csók csata lett a vége amiből egyikünk sem akart szabadulni és nem is tudott.
-Basszus , nem bírom nélküled... Akarlak. Kívánlak, és nem bírom...-mondta Marci majd újra megcsókolt és ez erőteljesebb volt mint az előzőek, szenvedélyesebb... egyszerűen vad...
-Én sem bírom,de ez korai...
-Olyan kár hogy korai...
-Ismerj meg...
-Azt próbálom
Ezután elmentem fürödni. Fél óra múlva kiszálltam és elkezdtem törülközni. Kinyitódott az ajtó, és Marci futott be egy vérző kézzel.
-Mi lett?
-Akartam vágni epret és elvágtam...de eskü jól bánok a késsel, csak...az eper volt a hibás!
-Jajj , najó,lefertőtlenitsük utána meg bekössük, okés?
Egy ,,jó"-t dünnyögött az orra alatt és felvettem köntösöm ,majd kimentünk, lefertőtlenitettem a sebet amin összeszorította a szemét és felfelé nézett, ezután bekötöttem és adtam rá egy puszit.
-így most jó?-kérdeztem tőle
-Igen, nagyon jó-mondta mosolyogva
Megöleltem és visszamentem a fürdőbe, megszakítani a hajam. Miután kész lettem bementem keresni valami ruhát amit fel tudok venni a koncira. Végül egy sötétzöld színű, testre simuló ruhára esett a választásom ,ami még a combom közepéig ért.
-Csinos vagy és remélem hogy nem készülsz cserélni más ruhára...
-Nem,ezt fogom hordani, csak még na... Van egy-két dolgom
-Értem-ezután hozzám jött és megcsókolt , hirtelen ért,de vissza csókoltam.
-amugy, miért akartál epret vágni?
-Az már mindegy hogy miért, mert többet nem fogok vágni soha -mondta durcisan
-Jó jó... Nem szekállak többet.
Megöleltem és adtam egy puszit az arcára, amitől szomorú lett , ezért megfogta az arcom jobb kezével odahúzta az arcom az arcához, és megcsókolt.
Lassan 3 órája történt az hogy megcsókolt, azóta eljöttünk a koncira és azóta vagy 3 szállal elszivtam.
-Hallod csajszi,le kellene állni, még csak most nemrég jöttél és a negyediket tekered...-szólt rám Andris barátnője
DU LIEST GERADE
Biztos jó sülhet ki belőle?(pogány induló ff.)
FanfictionBrigi egy kicsit fura lány,de a mindene Marci,az életét is neki adná úgy hogy marci rá se néz...azt hiszi...de közbe Marcell is ugyanazokat az érzelmeket táplálja iránta Figyelem! A könyvbe trágár szavakat,16+ jelenetek stb...van . Saját felelősség...