5.resz

97 7 4
                                    

-Én várok rád... csak tudod nehéz úgy hogy egyfolytában rád gondolok...

-Jó lenne egy kicsi őkontrollt tartani édes -momdtam majd egy piszit nyomtam szájára,amit ő meghosszabbított egy csókkal

Végül levegő hiány miatt váltunk el. Levegőért kapkodva néztünk egymás szemébe, és azon gondolkodtam,,vajon mit érez irántam?" , igen tudom,lehet hogy túl gondolom,de ha szeret akkor miért nem mondja el,ha mrg csak játszik velem akkor széttör egészen...Azt tudom hogy szeretem, csak még nem akarom odaadni magam neki...

-Veled baba... én nem tudok, túlságosan is elviszed az eszem, és ha elviszed, többet nem kapom vissza úgy érzem... és ez igaz is -mondta majd újra megcsókolt

-A magadévá akarsz tenn?-kerdeztem cseppet sem kerülő szavakkal

-Igen, csak az a baj hogy nem tudom hogyha te akarnád vagy sem...

-Akarom, csak úgy érzem hogy nem állok készen rá -mondtam majd ajkait nézegettem

-Baba,ha nem vagy készen, vagyis úgy érzed hogy nem állsz készen, akkor nem csináljuk, csak ha készen vagy, rendben?

-Renben, kaphatok még egyet?-keztem mutogatni a szája és az én szám között. Édesen nevetett és gyet, és megcsókolt.

-Nem csak egyet kapsz, ha nem annyit amennyire csak vágysz -csokolt meg újra

Ezután egy csomót csókolóztunk , komolyan,az egész napunk így telt el, jól éreztem magam... Csak hogy flevazoljam, csináltunk dolgokat pl:filmeztünk,főztünk, fürödtünk meg minden,de a kaját is majdnem odaégettük annyira belemélyedtünk egymás ajkaiba, jól volt érezni hogy kedvel engem, talán szeret.

Estefelé elmentünk egyet sétálni, jól esett a hideg utcán sétálni. A Margit szigeten kötöttünk ki,nem értem hogyan, csak bolyongtunk és bolyongtunk,azt itt közöttünk ki...

: Marcell szemszöge:

Egész nap csak romantikáztunk ami nem az én terepem, mégis olyan jól esett vele lenni hogy ki sem tudom fejteni magamból, gyönyörű ez a lány. Olyan kár hogy bántsa önmagát, és az is hogy rejtegeti a gyönyörűségét...

Estére a Margit szigeten kötöttünk ki, gyönyörű így az egész, kicsivel később leültünk egy padra ,átkaroltam ,ő rám rakta a lábait és csinált pár képet amit ki is rakott ig-ra,amin még is jelölt.

-Tetszik ez a póz -suttogtam a fülébe

-Túl perverz vagy -nézett szemembe,majd a szamra

-De te így szeretsz -mondtam majd egy gyönyörű vigyorral egészítettem ki

-Ha megcsókolnálak mit csinálnál?-kerdezte majd mire válaszolni tudtam volna, megcsókolt

Épp hogy vissza akartam csókolni, amikor el fordult és a másik irányba kezdett nézelődni, gyorsan megfogtam óvatosan a nyakát és magamhoz húztam,itt ha tört ha szakadt, menekvése nem volt, csak velem, csak most csókolozhatott.

-Kicsim...haza kellene mennünk, már nagyon későre jár -mondta azon a rekedtes hangján , miután elszakadtunk egymástól

-De ha haza megyünk, akkor nem állok jót magamért

-Nem baj,de...ha nagyon akarod akkor együtt fürödhetünk -mondta kicsit kipirulva

-Istenem gec, megbolonitasz... -sóhajtottam az égre nézve

Egyszer csak éreztem hogy leveszi a lábait lábamról, és az ölömbe ült,a fejemet óvatosan az övéhez húzta, és megcsókolt

To be continued...

🎀🎀🎀

Hali... eskü nem tudom mit írjak ide...de viszont...
Köszönöm a sok olvasót, és hogy tetszik a könyvem,ez az első,de viszont írok egy másik könyvet is(ami még nincs kiadva, és egyhamar nem is lesz), vagy is annak az 1 részét...

Tényleg azért nem volt egy pár napig rész mert egyszerűen sokat stresszelek, és nincs időm írni,ezt a részt is elkezdtem írni 2 nappal ezelőtt, és folyamatosan megszakadt valamiért a befejezés...

Ígérem hogy ha beindul a tűz a könyv iránt rendszeresen lesz rész,de nem tudok még semmit sem tudok ezzel kapcsolatban mondani

És ezeket nem szeretem írni mert úgy érzem hogy így nincs meg a könyv vibe ja,de ezzel tartozom, hogy ne hidje senki azt hogy nem lesz több rész...

Köszönöm szépen megint, xoxo nomy 🫶🏼❤️

Biztos jó sülhet ki belőle?(pogány induló ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora