Ma este kell mennem a bárba... táncolni. Sok csubuk jön,de sokat kell mutatni... A ,, főnököm " kedvel mert jól táncolok sokszor mondta hogy ne csak így vagy úgy lépjek be hanem álljak be rendesen dolgozni oda... Nem szeretném mert akkor akárki nézhet, de ha úgy van kedvem néha beugrok...
Úgy terveztem hogy amikor hazaérek beszivok egyet és annyi...de ennél több dolog nem jár az agyamba.
-Szia Brigi-mondta az egyik munkatársam- ma Orsit helyettesíted?
-Azt hiszem igen,de nem vagyok benne biztos... annyit tudok hogy 3 kört kell csináljak - mondtam higgadtan
- de az sok főleg hogy kezdő is vagy? Nem ?
- nem tudom,amit Loránd mond azt kell csinálnom mivel ő az egyetlen aki tényleg így is úgymond,,befogad " mert nem teljes a munkaidőm...
-BRIGI TE JÖSSZ!- Kiabálta Loránd
-Okes, hát akkor még tali - ezzel a lendülettel ki is mentem, ma teltház van. Tényleg rengetegen vannak itt és ami még rosszabb az az hogy ismerős arc is van itt... pontosabban, Marci... És a többit nem ismerem... Off basszus ne ne ne...
-Gyerunk Brigi sikerülni fog - biztatott Loránd,egy mosoly ült ki az arcomra,de szerintem ő is észre vette hogy kényszer mosoly...
Oda mentem a rúd hoz és neki fogtam rajta táncolni, ilyenkor nem figyelek arra ki néz, de éreztem magamon valakinek a tekintetét... Végig néztem,és találkozott a tekintetünk marcival.... Miután lejárt az első menet Loránd szólt hogy cseréljem le vagy 3 órát Lizát mert neki van egy kicsi dolga, átöltöztem, és kimentem a pulthoz.
Nem kellett egy fél óra, Marci már ott volt.-Egy Vodka narancsot kérek szépen - mondta,mire bolintottam és készítettem neki - nem tudtam hogy itt dolgozol...
- Nem dolgozok itt , csak ha valakit kell helyettesíteni...
- akkor ezért nem voltál a múltkori koncerten?
- igen,de ne mond el misinek,se senkinek,nem akarom hogy tudják...itt van ingen néha fű, a pia az nem ingyen van ... De maga a fű,meg a cola miatt megéri... vagyis úgy értem hogy dolgozok 3 órát, és egy hétre elegendő jointot tudok venni abból a pénzből amit kapok...- néztem a szemébe
- olyan keveset szivsz,vagy olyan sokat keresel?
-hat azt bele kell számítani hogy egy este minimum 2 tekert cigit elszívok... úgyhogy olyan sokat keresek.
-Nem izgat hogyha azon a rúdon vagy több mint 30 férfi téged néz? Van aki ki is veri rád...
- hát néha nem érdekel,de most is alig tudtam felmenni...de ha többet találkozok ismerősökkel megfontolom hogy fel fogok e rá még menni...- néztem rá,majd a rudra ahol épp egy másik csaj táncolt
-Akkor ezentúl csak ide jövök -nezett a szemembe majd kacsintott egyet.
- Ennyire nem akarsz itt látni?
- Nem akarom hogy rád verjék ki eggyesek...
- miért zavar annyira?
- mert ismerlek, és tudom hogy ez nem tesz jót neked- itt megszeppentem... Elnéztem,de akkor láttam meg hogy ott van egy személy aki kérne valamit,gyors oda mentem S kiszolgaltam,majd utána Marci elé mentem (a pult másik végéből)
-Honann veszed hogy nem tesz jót nekem?
- onnan hogy nagyon kevés amikor élvezed amit csinálsz... plusz a fűvel is lassabban kéne venned...
- az az egyetlen vigaszom,nem fogom csak úgy otthagyni...
- nem kérem hogy hagyd ott , csak azt hogy vedd egy kicsit lassabban...
- akkor te is - itt gyors lenézett a kezembe... észre vette a vágást rajta
- ez mi?-kerdezte feldúltan, amikor rám nézett, csak annyit láttam hogy éppen csak hogy nem éget a szeme...
To be continued...
ESTÁS LEYENDO
Biztos jó sülhet ki belőle?(pogány induló ff.)
FanficBrigi egy kicsit fura lány,de a mindene Marci,az életét is neki adná úgy hogy marci rá se néz...azt hiszi...de közbe Marcell is ugyanazokat az érzelmeket táplálja iránta Figyelem! A könyvbe trágár szavakat,16+ jelenetek stb...van . Saját felelősség...