⁰²

191 8 34
                                    

"Kel geliyor amına koyayım!" Barış koşarak geldi sıramıza.

"Kel mi?" Gülmeye başladım.

"Haksız mıyım ama?"

"Hocam saçınızı hangi şampuanla yıkıyorsunuz?" Yaptığım espriyle kahkaha atmaya başladım.

"Daha profil resmini koyamıyor korkak." Dedi esprimin üstüne. Deli gibi gülüyordum artık.

"Barış sen gel benimle bakayım." Hoca sınıfa girer girmez barışın adını zikretti.

"Destur." Diyip yerinden kalktı Barış.

"Ooooo sikiş var." Dedi kuzey arkada.

"Selim bey Barışın evini döşemek istiyormuş." Dedim gülerek.

"Evini mi?" Dedi Defne. Bunu o kadar komik dedi ki hepimiz kahkaha atmaya başladık.

Dakikalar sonra sınıfa girdiler. Barış önünü ilikliyordu. Bizimkilerle bakıştık. "Barış hayırdır." Dedi kuzey.

"Hoca benim çakal dinlediğimi falan her şeyi öğrenmiş." Dedi elini başına koyup.

"Hayat bitti." Dedim ben de.

"Şaka yapıyorum canım, yemeğine azdırıcı katmışlar sikti belamı." Dedi kalemini çevirirken. "Babamı çağıracakmış pezevenk."

"Siktir." Diye söylendim.

"Hazreti kim varsa yardım etsin acil." Dedi Barış.

"Güldürme artık hoca bizim de belamızı sikecek şimdi."

"Amına koyduğumun keltoşu."






_______





"Emmioğluuuu" burnumu kaşıdım. "Aloooo uyaann." Kafamı kaldırdım. Barış bana bağırıyordu.

"Ne oldu bilgecan dede?" Dedim mırıldanarak.

"Akşam oldu daha ne olacak!" Diye bağırdı yeniden.

"Ses tellerinin üstüne oturayım Barış bağırma artık." Dedim sinirle.

"İltifata bak." Dedi hemen. "Neyse uyanman lazım."

"Kaçıncı dersteyiz." Elimi saçıma götürdüm.

"Öğle arasındayız."

"Siktir o kadar oldu mu lan!"

"Oldu maalesef, Kimyacı yine azarladı beni. Sana da kızdı bu arada. Uyumaya mı gelmiş bu buraya dedi."

"Hastalıklı manyak. Sabahın körü horozlar bile ötmeden getirtiyorlar bizi buraya. Sonra niye uyuyorsun diyorlar. Uyumaktan başka ne yapabilirim?"

"İbolar amına koyayım." Dedi o da.

"Bipolar olmasın o?" Dedim gülerek.

"Hayır ibolar. İbrahim tatlıseksten geliyor."

"Azdım." Kahkaha attım bunu dedikten sonra. Barış tam bir şey diyecekti bizimkiler geldi.




::::]]]]]

"Geldi yemekler!" Dedi Defne.

"Benim param yoktu ki." Dedim tostumu görünce.

"Bugün bendensin." Dedi Barış.

"Allah razı olsun devrem." Dedim ayranı çalkalarken.

"Sadakam olsun, babam akşam sikebilir beni." Dedi dertli dertli.

"Annemler evde değil akşam, gelsene bize. Babanın azabından da kurtulursun."

"İyi fikirmiş. Geleyim bence." Dedi teklifime.

"Oha sikiş var link isteriz." Dedi kuzey. Şu esprileri bana yapmayın abi ya utanıyorum.

"Özel hayatın gizliliği." Dedi Barış.

"Ben sana atardım, öyle olsun." Kuzey ayranını alıp yer değiştirdi trip atar gibi.

"Bizim eve gidersem gönderirim merak etme."dedi Barış da.

"Ha yok ben Mustafa Sarıgül ve korumasınkini izledim. Gayler sarmıyor."

"Yalancı, eşeği bile izlersin sen."





__________


Okul çıkışı bizim eve geldik. Daha doğrusu saatlerce mal mal dolaşıp sonra geldik eve. Defne izin alabilmişti o da bizimle geldi.

Ailesi Barışın olduğunu bilse izin vermezdi gerçi. Bizimkiler de sadece Defne sanıyordu gerçi, onlar da izin vermezdi.

Biz eve girer girmez babası aradı Barışı. Oturduk hep beraber telefonun kapanmasını izledik. Sonra bir daha aradı babası.

"Eve gitseydim bu sinirle dağı taşı bile sikerdi bu adam." Dedi kahkaha atarak

Telefon kapandı ve sonra bir daha çaldı.

"Yeter be adam!" Dedi Defne..

Babası mesaj atmaya başladı bu sefer.



Peder bey:
Barış
Neredesin. çoçuk
Hele. bir  eve gel
Seni sallandırmazsam bana da durmuş demesinler


"Ste o ne sestir senden çıkıyor." Dedim gülerek.

"Adam seni şeyh sait sanıyor Barış, sallandırmak falan. işin zor." Dedi Defne.

Kuzey de mesaj atmıştı.


Gusey:
Baban beni aradı
Açtım telefonu
Bizde değil dedim
Karı kız eğlendirsin o anca dedi
Eve gelince göstereceğim ben ona dedi
Tövbe haşa ama acaba adamı daha fazla sinir etmeden eve mi gitsen?


Mesajla bakıştık bir süre. "Annemi arayayım bence ben." Dedi Barış. "O biraz alır babamın sinirini."

Annesini Annem❤️ diye kaydetmişti. Bir tık seviyordu sanki annesini


"Oğlum neredesin sen baban delirdi." Dedi Derya teyze.

"Nerede şimdi o?"

"Seni aramaya gitti kuzeylere. Yalan söylüyordur o dedi."

"Anne ben başka bir arkadaşımdayım. Bu akşam eve gelmeyeceğim."

"Barış annem gel sen eve ben sakinleştiririm babanı." Annesi bunu diyince bana baktı Barış.

"Söz mü?"

"Söz, derslerine azıcık da olsa önem ver ama bundan sonra. İşin gücün sevdiğin kız. Olmaz bu böyle. Neyse annem öptüm seni." Annesi bunu diyince dondu kaldı Barış. Kaşlarımı çattım. Bizim yavşak kimden hoşlanabilirdi ki?

Telefonu kapatınca "Hoşlandığın biri mi var?" Diye sordu Defne. "Oha Barış efendiye bak sen."

Bir an için o kız olmak istedim.

"Yok be, ben kimden hoşlanayım." Bana baktığını hissettim. "Neyse iyi geceler o zaman size. Ben gidiyorum."

"İyi geceler." Dedi Defne. Zoraki bir şekilde ben de iyi geceler dedim. Tadım kaçmıştı. Defne fark etti durumu.

"Kızım sen otursana şöyle." Dedi Barış gidince. "Sen seviyor musun yoksa Barışı?"

"Nesini seveyim ben onun be."

"Bilemedim şimdi." Dedi şüpheci bir şekilde.

"Hadi kapatalım bu konuyu yaaa."

"Hoşlanıyorsan ben aranızı yaparım. Kuzeyden öğrenirim sevdiği kişi kimmiş." Çenemi tutup başımı kaldırdı. "Asma hadi suratını." Dedi gülümseyerek.

"Yapar mısın gerçekten?"

"Yaparım elbette." Ben de ona gülümsedim. Sarıldık birbirimize.

😼😼








Kızceler bitti bölüm

Bol bol yorum lütfen 🙏🏿

Atmayanı uzun bıyıklı adam darlasın (anladınjz siz)

Seviyorum sizi muckkk💗💗

Cellata Babam Diyenler / Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin