EVLENİYORUZ #7

194 2 0
                                    

Aslinda olabilirdi.ama aramizda olsa daha iyi olurdu.gorkem o zman yarin gelsin gerdekkk diye bagirdi.Pis Ya yoksa sadece bunun icin mi evleniyodu? Direk sordum ne dedi biliyomusun 'hayir askim Tamam gerdegide iple cekiyorum ama seni karim olarak gormek istiyorum'diyip dudagima opucugu kondurdu.ondan sonra beni opmeye hâlâ devam ediyodu bende kendimi cekip'o zaman bekliceksin gorkem bey 'dedim cok sinirlenmisti kendini tutamiyodu.ama napalim beklicek.

...............

Yarin olmustuuuu.Evlenicektik cok mutluyduk.Gorkemle ilk nikah tarihimizi aldik ondan sonra ona takim elbise banada nazik Beyza elbise almaya gittik.Gorkem baya takim elbise denedi bi erkege bu kadar mi yakisir takim cok yakisikliydi en sonunda sectik birini.Sira bana geldii.uc tane falan dnedim ama olmadi digerini deniyodum arkadan fermuarini kapayamadim gorkemi cagirdim kabine.geldi Ah ne kadar sexsysin.bi baktim elleri sudyenime kayiyo hemen tama, cikabilirsin dedim utandi ciktii.

.................

Banada aldik elbise artik saat 4 olmustu nikah memuru falan geldi.ordanda iki tane nikah sahidi bulduk.memur sordu ayse oglu gorkem hanife kızı mirayi karin olarak gorkmek istiyomusun? Gorkem evettttt diye bagirdii.sira bana geldi.hanife kizi mira ayse oglu gorkemi kocan olarak gormek istiyomusun? Bende evetttttttr diye bagirdim.artik evlenmistikk.otele gittik.gorkem beni kapida kicagina alaraka yataga atti.direk ceketini falan cikarmis benim cikarmami bekliyo tabi ben cikarirmiyim hayir.Cunku geleneklerde bayanin gelinligini erkek cikarir romantik bir sekilde.

........................

Gorkemin aklina gelmistii.Romantik bir sekilde elbisemi cikardi.ayy utanmistimm.ama ic camasirlarimi cikarmadim.tabi oda.dudaklarima yapismis agır bir sekilde opuyodu.muthisti.
Aşagiya dogru iniyodu cok huylandim.ama bisey demedim nası olsa evlendik.cok guzel bi geceydii.
Sabah oldu bi baktim çırıl çıplagiz oda bende.onu uyamdircaktim opucektimki çakal direk ustune cikardi beni optuk koklastik falan kahvaltimizi yaptik.

(Arladaslar yorum yapmiyosunuz lutfen yapin devamina bitirebilirim.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAPIK ARKADAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin