HOSLANMA HİSLERİ #4

219 7 1
                                    

Beni yine evime o birakmisti.

1 AY SONRA

Kahvaltimi yaptim okula gidiyodum annem 'kizim evimize haciz geldi bugun tasinmamiz lazim'dedi ben inanmamistim hic kulak asmadan okula gittim.Gorkem beni okulun kapisinda bekliyodu.İceri girdik.Ogretmen gorkemle benim yerimi degistirmisti cok konusuyomusuz bende buna cok guldum: D herneyse yakin bi arkadas edindim kendimi biri gorkem diyeri ise Ekim oda cok guzel bi kızdı saclari falan ben onun kadar olamazdim ama cok iyi geciniyoduk en iyi kız arkadasim denilebilir.

................
Yine herzamanki gibi okul bitti evvelere dagildik.Gorkem beni evime birakti ,evin kapisina kadar .Ama evde kimse yoktu.Eve girdim evde esyada yoktu annem dogru solemis evimize haciz gelmisti.Nerde kalicaktim ben simdi?

............

Gorkem bende kalabilirsin dedi cok sasirdim direk hayir dedim.Gorkem korkma bisey yapmam dedi ne yapabilirdiki? Cok ısrar etti (hic israr etmedi ama :-D ) bende kabul ettim evlerine gittim cok guzeldi ben misafir odasinda yattim.Gece cok simsek cakiyodu cok korktum.Gorkemin odasina gittim.

...........

Gorkem yanima gelebilirsin dedi cunku yaticagim baska yer yoktu bende yanina sıyıştım.arka arkaya donduk.Ama benim birine sarilmam lazimdi simsekten cok korkuyodum cunku.bende gorkeme sarildim gorkem bana dondu oda bana elini attı .gozlerimin icine bakiyodu bende onun.

...............

Tam dudagima yakladiyodu ki kendimi geri cektim.Acaba ondan hoslaniyomuydum yok ya ne alakasi var.herneyse ole uyuya kalmisim.Sabah olldu gorkemin annesi odaya girdi bizi sarmas dolas gorunce 'oooo oglum Kiz arkadasinmi' dedi cok utandim.bide bunun ustune gorkem annesinin sorusuna 'evet'demisti ben bagirdim nr sacmaliyosun diye hemen ustumu giyinip evden ciktim

(Arkadaslar yorum yapin devami cok guzel olucak )

SAPIK ARKADAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin