Info x2

24 2 0
                                    

Wiem że wrzucać 2 informacje pod rząd zakrawa o żart ale to ważne.
Pisze własną książkę a relacja między 2 bohaterami może być momentami podobna więc ich "kłutnia" która znajduje się w rozdziale drugim może stanowić oparcie dla retrospekcji którą chcę napisać.
To nie to że to te same postacie
(choć w pewnym sensie, główna postać jest inspirowana Gohem z moich hc)
ale mimo wszystko tarcia mogą być podobne.
Fabula opiera się na czymś kompletnie innym więc jak ktoś będzie miał ochotę przeczytać to nie jest to zbyt duży spoiler.
Dlaczego to znalazło się w tym fanfiku?
Głównie z powodu że na początku nie planowałem realizacji tej książki więc poprostu wrzuciłem te scenę do pasującego ff by się nie zmarnowała.
Stanowi ona dość ważny element więc tak tylko się tłumaczę, co, po co i dlaczego.
Odemn to tyle
(książkę wznowię gdy tylko znajdę czas i inspirację)
(moja wlasna książka z kolei wyjdzie jak ją skończę a bazując na fakcie iż na razie idę 1 rozdział 1 dzień, może nie tak późno)
(PS, zrobię przynajmniej 2/3 tomy choć planowanych jest 5)


Update po paru chb nawet miesiącach.

OGŁOSZENIE

KONTYNUOWAĆ POWIEŚĆ CZY NIE?

Nie wiem czy będę kontynuował książkę, mimo że specjalnie postarzyłem postacie z racji koncepcji coraz szerszego postrzegania świata, również jego złych cech, przez bochaterów, nie wiem czy książka nie ma zbyt poważnej fabuły dla młodych czytelników Wattpada, którzy sięgneli po tę powieść. Uwarzam że ma ona potencjał ale nie widzę tu takiego odzewu dlatego przychodzę z pytaniem do was, czy ją kontynuować czy nie. W razie zakończenia książki zostanie wydany jeszcze jeden rozdział lecz nie spodziewajcie się wybitnego zakończenia.

To tyle odemnie słońca, papaa.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 23 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Satogou/Ash x Goh "Typowe romansidło"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz