Akşam olduğunda hâlâ kahvedeydi Samet. Bu onun için büyük bir başarıydı. Çünkü ne zaman kahveye gitse, günü bitirmeden evde olurdu. Ama bugün resmen akşam olmuştu ve o eve gitmemişti..
Hâlâ kahvede çay servisi yapıyordu. Epey yorulmuştu ama yorulmak, babasının çenesinden cazip geliyordu.
Yeni çay siparişlerini hazırladıktan sonra, tepsiyle çayları dağıtırken, Yaman girdi kahveye. Kenardaki masada arkadaşları vardı. Onlara selam verdikten sonra, büyük semaverin oraya geçti ve oradaki tabureye oturdu. Bu süre zarfında Samet'de onu görmemişti.
Samet, son çayı verdikten sonra, tezgah arkasına doğru geçti ve Yaman'ı orada otururken görünce ufak bir şok yaşadı. Hiç beklemiyordu.
"Sen de nereden çıktın böyle?" diye sordu şaşkınlıkla. Yaman elindeki telefonu, cebine koyarken cevap verdi.
"Uzun hikaye." dedi ve cebinden ezilmiş bir sigara paketi çıkarıp, bir sigara yaktı. Samet de onu izliyordu sadece. Yaman'ın sigarayı yakıp ilk dumanı çekerken gözlerinin kısılmasını ve yanaklarının içe doğru çekilmesini izledi. İstemsizce yutkundu onu izlerken. Kalbi de hızlanmıştı. Yaman'dan etkileniyor muydu?
"Ee prenses? Öylece beni mi izleyeceksin bütün akşam?" dedi Yaman, Samet'e. Samet, Yaman'ın sözleriyle kendine gelip, kaşlarını çtarak baktı.
"Seni izlemiyorum." dedi ve önünden geçip, semaverin önünde durup, su doldurmaya başladı. "Gözüm dalmış sadece."
Yaman, duyduğu huysuz ses ve asla inandırıcı bulmadığı cevapla sırıttı. Bu çocukla uğraşmayı seviyordu.
"Bu ara çok dalgınsın..." dedi ve ayağa kalkıp, Samet'in tam dibinde durup, nefesini boynuna verdi. Samet, boynundan içeri süzülen nefesle donup kalırken, Yaman sözlerine devam etti. "Dikkat et de bu dalgınlıkla bir yerini yakma." dedi ve tezgahın arkasından çıkıp, arkadaşlarının yanına oturdu.
Samet, dört nala koşan kalbinin biraz olsun sakinleşmesi için, az önce Yaman'ın oturduğu yere oturdu. Yaman'dan nasıl bu kadar etkileniyordu? Sabahki yakınlaşmada da aşırı etkilenmişti. Yaman'a çekiliyordu istemsizce. Aralarında görünmeyen kocaman bir mıknatıs vardı ve birbirlerine çekiliyorlardı, bu bir gerçekti.
Korkarak aşağıya doğru baktı. Resmen Yaman'a yükselmişti. Tam sırası diye düşündü ve hemen iki adım ötedeki lavaboya geçip, yüzüne soğuk su çarptı. Az önce resmen Yaman'a yükselmişti. Kendine inanamıyordu...
Yaman'da o dakikalarda ondan farklı sayılmazdı. O da az önceki yakınlaşmadan sonra garip hissediyordu. Arkadaşlarının sohbetine bile odaklanamıyor, ikidir adeta mıknatıs gibi çekildiği çocuğu düşünüyordu.
Başta test etme amaçlı yaklaşmayı düşünmüştü ama sonrasında kendiliğinden çekildiğini farketmesi uzun sürmemişti.
Sabah yakınlaştığında da bu şekilde hissetmişti. Samet'i test etmek isterken, kendinde uzun zamandan beri bastırdığı bir duyguyu açığa çıkarmıştı. Yaman'ın Samet'ten bir farkı yoktu ve ikili aralarındaki çekimin farkında olsa da, henüz birbirlerinin kim ve ne olduğundan bihaberdi.
Bu ikisi arasındaki sexual tension 🔥
Yorumlarda buluşalım 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAY MİSİN? *bxb*
RomanceSamet, sürekli kızlarla flört ediyor ama birkaç gün sonunda hep engel yiyordu. En yakın arkadaşı Nida, bir gün ortaya bir fikir attı ve Samet bunu ciddiye aldı... 22.06.2024