3- Balkonda erko kesme

383 59 26
                                    

Samet
Yıllardır, ilk kez yönelimimi sorgular olmuştum. O da mal Nida yüzündendi. Durduk yere kafamı karıştırmıştı. Ben gayet iyiydim. Ya da öyle sanıyordum.

Neyse ki, en azından flörtlerimle neden yürümediği konusunda bir ihtimal vardı. Düşündüğüm gibi katlanılmaz biri değildim sanırım. Ki, bence değildim!

Nida'yla ilk konuşmamızdan sonra, yani bana ilk, 'gay misin' diye sorduktan sonra, düşündüm bir süre. Hatta gay olabileceğim ihtimali üzerine bile düşündüm. Gay olabilirdim gerçekten de. Bugüne kadar erkeklere hiç diğer türlü bakmadığım için farketmemiş olabilirdim. Ama Nida dedikten sonra...

Nida'yla konuştuktan sonra, salonun balkonuna çıktım. Ciddi anlamda hava almam lazımdı. Nida öyle dan diye girmişti ki konuya, nefesimi boğazıma düğümlemişti manyak karı.

Neyse işte balkonda bir yandan hava alırken bir yandan da erkoları kesmeye başladım çaktırmadan. İlerideki parkta bir erkek grubu vardı. Yüzleri en ince ayrıntısına kadar olmasa da görünüyordu.

Hatta grupta, benim kavgalı olduğum herif de vardı. Zaten onun yüzünden o gruba doğru bakmaya başladım.

Herhalde bakışlarım, o malın yüzünde fazla oyalanmış olacak ki, dik dik bana bakmaya başlamıştı hırbo. Bakışlarımı yüzünden çekip, sokağı izlemeye başladım. Bizim karşı komşunun oğlu da fena değilmiş. Ama saç stili yüzünden outtu bence. Bu kadar çok kısa saç yani bir numara saç yakışmıyordu bence.

Birkaç kişiyi kestikten sonra içeri girdim. Annem mutfakta yemek hazırlıyor olmalıydı. Televizyon açıktı ama izleyen yoktu. Babam mahalle kahvesini işlettiği için, anca gece yarısı geliyordu eve. Ben de arada yardıma gidiyordum.

Yarım saat sonrasında yine Nida'yla konuştuk. O, gay olabileceğim ihtimalini sorun etmiyordu. Açık görüşlü bir kızdı. Onun gibi bir arkadaşım olduğu için çok şanslıydım.

Akşam yatağımda uzanmış laptoptan bir şeyler izlerken, telefonuma mesaj gelince uyuşukça elime aldım. Muhtemelen Nida yazmıştı. Parmak izimle kilidi açtım ve yabancı yani kayıtlı olmayan bir numaradan mesaj geldiğini gördüm.

22:21
05...: Bugün niye öyle uzun uzun baktın lan?

Gay misin?

Mesajı okuduktan sonra sertçe yutkundum. Kavgalı olduğum heriftendi mesaj. Açıkçası şok olmuştum. Çünkü mesaj atmasını beklediğim son kişi bile değildi...

Hate love enayisi olarak bunu yapmasam olmazdı. Açıkçası hiç aklımda yoktu, anlık gelişti. Umarım seversiniz.

Yorumlarda buluşalım 🩷

GAY MİSİN? *bxb*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin