¹⁷
𝕙𝕖𝕣 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕘𝕚𝕣𝕝 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕒𝕥𝕦𝕣𝕚𝕥𝕪 𝕒𝕔𝕥 𝕚𝕤 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕒𝕘𝕚𝕠𝕦𝕤.
𝙲𝙾𝙽𝚃𝙰𝙶𝙸𝙾𝚄𝚂
ꉔꄲꋊ・꓄ꋬꍌ꓄ꋬꍌ꒐[̲̅n][̲̅o][̲̅u][̲̅n]
𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚗𝚜𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝚊 𝚍𝚒𝚜𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚋𝚢 𝚍𝚒𝚛𝚎𝚌𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚗𝚍𝚒𝚛𝚎𝚌𝚝𝚒𝚗𝚍𝚒𝚛𝚎𝚌𝚝.
༺˚_____________˚༻
17 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚐𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎
"Old enough to know better, but still young enough to get away with it."
"𝕄𝕠𝕞𝕞𝕪 𝕚𝕤 𝕒 𝕛𝕒𝕚𝕝𝕓𝕚𝕣𝕕 𝕟𝕠𝕨 𝕥𝕠𝕠𝕥𝕚𝕖. 𝕘𝕖𝕥 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕚𝕥."𝕕𝕖𝕒𝕣 𝕞𝕪 𝕓𝕖𝕒𝕦𝕥𝕚𝕗𝕦𝕝 𝕕𝕒𝕦𝕘𝕙𝕥𝕖𝕣 , 𝕞𝕪 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕙𝕒𝕝𝕗, 𝕞𝕪 𝕨𝕙𝕠𝕝𝕖 𝕨𝕠𝕣𝕝𝕕 . 𝕊𝕠𝕝𝕠𝕟𝕚 𝕄𝕠𝕟𝕒𝕖. 𝕀 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕡𝕣𝕠𝕞𝕚𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕟𝕠𝕟𝕖 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕨𝕒𝕤 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕟𝕕𝕖𝕕 𝕓𝕒𝕓𝕪. 𝕚 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕖'𝕣𝕖 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕘𝕖𝕥 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕥𝕙𝕚𝕤 . 𝔾𝕖𝕥 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕙𝕚𝕘𝕙 𝕤𝕔𝕙𝕠𝕠𝕝 𝕗𝕠𝕣 𝕞𝕖 𝕓𝕒𝕓𝕪, 𝕓𝕖 𝕒 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕣𝕠𝕝𝕖 𝕞𝕠𝕕𝕖𝕝 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕣𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣. 𝕂𝕖𝕖𝕡 𝔾𝕠𝕕 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕚𝕟𝕦𝕖 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕖𝕒𝕦𝕥𝕚𝕗𝕦𝕝 𝕤𝕠𝕦𝕝 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖. ℂ𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕟𝕠 𝕠𝕟𝕖. 𝕎𝕖'𝕝𝕝 𝕥𝕒𝕝𝕜 𝕒𝕤 𝕤𝕠𝕠𝕟 𝕒𝕤 𝕀 𝕘𝕖𝕥 𝕒 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕔𝕖 , 𝕡𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖 𝕓𝕖 𝕖𝕒𝕤𝕪 𝕠𝕟 𝕞𝕖 𝕓𝕒𝕓𝕪,, 𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤 𝕞𝕠𝕞𝕞𝕪 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕝𝕚𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠𝕠, 𝕕𝕠𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣𝕘𝕖𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕓𝕦𝕥 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕠𝕗 𝕚𝕥 𝕒𝕤 𝕒𝕟 𝕖𝕩𝕔𝕦𝕤𝕖. 𝔸𝕟𝕕 𝕛 𝕔𝕒𝕟'𝕥 𝕓𝕖 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕞𝕪𝕤𝕖𝕝𝕗 𝕜𝕟𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕟𝕖𝕩𝕥 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕚 𝕤𝕖𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕣𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕠𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕟 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕥𝕙𝕖𝕤𝕖 𝕓𝕒𝕣𝕤 𝕚𝕟 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕚𝕟 𝕪𝕠𝕦'𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕤𝕠 𝕘𝕣𝕠𝕨𝕟, 𝕒𝕟𝕕 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕣𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕘𝕖𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣. 𝕀'𝕞 𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕠𝕟𝕔𝕖 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦, 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕓𝕣𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕙𝕚𝕞.
𝕞𝕠𝕞.
'Why is she different'
'it's good different
not like every philly girl'"it's like a movie,, you don't know if it's a happy ending, neither do i. it could end here. now. anything can happen, i've learned from mommies mistakes so i don't have to make my own."
¹⁷