მისმა ტუჩებმა იპოვეს ჩემი, კოცნაში, რომელიც ერთდროულად ნაზი და ვნებიანი იყო. კოცნის მიღმა შიმშილი და მესაკუთრეობა იდგა, მოთხოვნილება, როგორც საკუთარი.
კოცნა გაღრმავდა, ჯეონის ენა ჩემს პირში შესვლას ეძებდა. თითქოს ვერ ითმენდა, თითქოს მთლიანად ჩემს შთანთქმას ცდილობდა.
მისი ხელი წელზე შემომიხვია, სხეულს იზიდავს მისკენ, ცდილობს გააქროს ჩვენს შორის არსებული სივრცე.
ის აგრძელებდა სასტიკად კოცნას, ხელებს სხეულზე ატრიალებდა, სურდა ყველას შეხებით შეგეგრძნო მისი სურვილი ,თითქოს ეშინოდა, რომ თუ გაგიშვებდა,გაიქცეოდი და უნდოდა დარწმუნებულიყო, რომ ნამდვილი იყო, რომ ეს იყო ნამდვილი, რომ მე მისი იყავი.
ჩრმუ გემოვმება ათრიბდა და სხეულს უფრი უცხელებდა შინაგანად ,სწყურია სხეულის სიახლოვე, სითბო და ხახუნი ჩცენს შორის.
ბოლოს, მარადისობის შეგრძნების შემდეგ, კოცნა გატეხა და უკან დაიხია, სუნთქვა ამოუწურავი ამოვარდა. ზემოდა მიყურებდა, თვალები ჩაბნელებული და ემოციების ნაზავით იყო სავსე - სურვილი, მესაკუთრეობა და გაკვირვების ელფერი კოცნაზე მისივე მძაფრი რეაქციის გამო.
მე მას შევხედე... ტუჩები ერთმანეთს დაშორდა... და გული სწრაფად მიცემდა.
ჯეონმა ვერ შეაკავა გრძნობა, რომ მესაკუთრეობის ტალღა გადაეფარა მასზე. ჩემმა სახემ,კოცნისგან ასე სრულიად დამსხვრეულმა გამომეტყველებამ, იმის ცოდნამ, რომ ეს მის გამო იყო, რაღაც უპირველესი გაღვივება გამოიწვია მასში.
ის ძირს დაიხარა, ტუჩები ზუსტად შენს ზემოთ ასწია, ხმა დაბალი და უხეში ჰქონდა.
-წარმოდგენა არ გაქვს, რას მიკეთებ, – ჩაიჩურჩულა მან და კანზე გახურებული სუნთქვა შეკრა.ხელები გადაწია, რომ წელზე დაეყრდნო, თითები ჩემს ხორცში იჭრებოდა, თითქმის თითქოს ძვირფას სიცოცხლეს ეჭიდებოდა. ის გრძნობდა სითბოს, რომელიც ასხივებს ჩემი სხეულიდან, ჩემი პულსის ცემა მის წინააღმდეგ, ჩვენს შორის სურვილი და მოთხოვნილება ყოველ წამს უფრო მძაფრდება.