Çok istedim yanına gidip,gönlünü almayı.Amma yapamadım,yapmadım.Okul bitti ne ben onun yüzüne baktım ne o benim.Kaç gece ağladım,kaç defa göz yaşı akıttım saymadım.
O sahil bizim asıl sonumuz oldu.Vedamız sarılmakla bitmedi bitemedi.Kırdık ,kırıldık ne arkadaşlık kaldı ne bir şey.
Üniversiteye geçmiştim aradan çok uzun zaman geçmişti.Bir daha bir birimizi görmemiştik.Üniversitede çok fazla arkadaş,kardeş edinmiştim.Ece,Gamze,İkra,Melek, hepsi her şeyim olmuştu.Onu unutmuş muydum peki? Cevap yıllar önceden belliydi.Hayır her zerresi,her bakışı,kokusu,gözleri,bana kırgın bakan o gözler.Asla unutmadım..
......
Kızlarla dolaşıyorduk,üniversite biteli yeni olmuştu ve avukatlığa başlamıştım.İlk maaşım ile de alışveriş yapmaya çıkmıştım.Kızlarla eğlene eğlene dolaşıyorduk. Buradan sonrada Melonun abisi gelecekti .Melo'yu havalimanına bırakacaktık. Orada yalnız bırakmak istememiştik.Ben de onunla gidecektim.Abisinden çok konuşmazdık.Adını bile sormamıştım.
Biraz sonra vedalaştık kızlarla.Melek ile beraber taksiye bindik. Aradı abisini arkadaşım ile geliyoruz dedi. Çok garip hissediyordum.İçimde bir his vardı.
Taksi vardı,indik beklemeye başladık. Abisi ileride göründü,saat durdu,zaman durdu,ben her şeyi unuttum.Oydu Çağataydı. Uzaktan görür görmez durdu.Ben ona baktım ,o bana gözlerimizle çok şey anlattık .Amma dilimizden hiç bir şey dökülmedi.Yaklaştı Melek ona sarıldı.Biz bir birbirimize bakmayı sürdürdük.En az benim kadar şaşkındı.
"Damla" adımı söylemesiyle kalbimin çarpışının değiştiğini hissettim. "Çağatay" biz şaşkın şaşkın bakarken.Melek araya girdi. "Siz tanışıyor musunuz?" kafası karışmış gibiydi. İyi ki kızlara Çağataydan bahsederken adını söylememiştim. "Evet Damlayla tanışıyoruz biz çok eskiden" ben hala şoktan çıkamamıştım. " Evet okuldan tanışıyoruz biz" yutkundum. " 2 ci sınıftan beri tanışıyoruz." dudakları kıvrıldı gibi oldu amma hemen düzeltti kendini.
Melek ise en şaşkın olandı."NE nasıl yani siz baya baya tanışıyor musunuz?" gülümsedim. " Melek sakin ol.Evet tanışıyoruz." Melek şokla bana döndü. " Aşk olsun neden söylemedin Damla " şaşkınlıkla gözlerimi açtım. " Melek ben ne biliyim Çağatay senin abin " Melek Çğataya döndü. " Doğru kız nereden bilsin" Çağatay gülümsedi. O kadar özlemiştim ki...
"E hadi o zaman eve geçelim çok yorgunum abicim ben" Melek bana döndü. " Damloş sen de gelsene bize , hem anlatırsınız nasıl tanıştınız ." O an göz göze geldik , nasıl mı tanışmıştık? Hiç unutamayacağım şekilde. " Abin yorgun Melo ben eve gideyim " Melek üzgün üzgün bakıp tam bir şey söyleyecekti ki Çağatay araya girdi. " Yorgun değilim istersen gel." içimden bir ses deli gibi git dese de bunu yapmadım. " İkra evde yalnız kalmasın.Başka zaman ." heyecandan tırnaklarımı avucuma batırmaktan acıyordu artık. Çağatayın bakışları bir anlık ellerime düştü .Dudaklarının kıvrıldığını gördüm. Neye gülüyordu bu şimdi. " Tamam o zaman seni eve bırakalım" amma böyle bakarsa kalbime nasıl söz geçirecektim ben. Başımı salladım. Melek önden giderken. Çağatay kulağıma yakınlaştı " Bence heyecanını bastıra bilirsin " göz kırptı. Şaşkınlıkla ona bakarken hemen koluna vurdum bir tane. " Ben niye heyecanlanayım be" gülümsedi "Yok canım sen kim heyecanlanmak kim?" ters ters bakışımdan nasibini aldı. O an Melek döndü " E çabuk gelin aşıklar sonra hasret giderirsiniz" Şoktan öksürük krizine girdim. " Melo ne saçmalıyorsun." Melo sinsi sinsi baktı. " İkinci sınıfta tanıştığın o güneş saçlı çocuğun abim olduğunu anlayamam mı sandın Damloş alındım bak." Şoklardan şoka atlarken utançtan yerin dibine girecektim en son. Yanımdaki öküzden bir kahkaha sesi geldi. Meloya sus diye kaş göz yapıyordum. " Aman be susmam vallahi yıllar sonra buluştunuz susmam." Allahım neden Melonun ağzı açılmıştı kapanmıyordu? Utançtan gebereyim diye mi?. "Abicim bence de sus yoksa Damla renk değişterecek" Çağataya bir tane geçirdim. " Sus be sen kendine bak def ol , ben kendim giderim hem, def olun abi kardeş " Arkama dönüp ilerliyordum ki arkadan Çağatayın sesi duyuldu.
" Hala çok huysuz" kolumda bir el hissettim. " Dur daha hasret giderecektik" döndüm ve art arda darbeler indirdim. " Gerizekalı şaka sırasımı he ?!" kahkaha attı. " Kızım bir dur herkes buraya bakıyor, hem kim şaka yaptığımı söyledi. " Donup kaldım ne saçmalıyordu bu.