4. Bölüm

10 2 5
                                    

Söyledikleriyle kalbimin hızının şaha kalktığına eminim. Yutkundum amma cevap da veremedim. Melonun sesi kurtarıcı oldu. "Şaka yaptım Damloş gel hadi."

Beni eve getirmiş bırakmış ve gitmişlerdi. Eve girer girmez İkranın üstüme atlamasını beklemiyordum. "DAMLAAAAAA SEN NASIL SÖYLEMEZSİN O ÇOCUĞUN MELONUN ABİSİ OLDUĞUNUUUUUU" Melek bütün dünyaya ilan etmediğine şükürdü. Yapa bilirdi.

"İkra bir sakin ol bende yeni öğrendim zaten o olduğunu." İkra yine üzerime atlamak suretiyle beni koltuğa fırlattı. " ANLAT ÇABUK" şaşkınlıkla ona bakarken yastığı kafama yememle kendime geldim. " Kızım bir sakin ol tamam anlatıyorum bir dur ." İkraya daha da çıldır demişim gibi bağırdı. " KIZIM NE SAKİNİ 12 YILLIK AŞIK OLDUĞUN ÇOCUK GELMİŞ VE BU MELEĞİN ABİSİ ÇIKTI HASTA MISIN SEN?!" Biraz düşününce garip olmuştu.Gelmişti dimi istemsizce gülümserken İkra tarafından yediğim yastıkla kendime geldim. " Tamam bir dur anlatacağım."

Olayları ve havalimanında Çağatayın bana dediklerini karşılaşmamızı anlattım.

"Bu çocuk aşık net." İkra iki saniye başı bunu söylüyordu. Aşık falan değildi. Ben yine umutlanıp sonra yerle bir olamazdım.

İkrayla biraz daha konuştuk sonra uyuduk.

.........

"Çağataydan"

Bu gün olanlardan sonra kardeşim beni 2 saat sorguya tutmuş cevap alamayınca Damlaya sarmıştı.Bu gün onu orada görür görmez kalbimin hızlanmasının sebebini arıyordum. Uyku tutmuyordu. En son görüşmemizin üstünden yıllar geçmişti. O bizim son görüşmemizin sahilde yaşananlar olanlar biliyor amma ben okuldan kaydını aldırmadan onu saatlerce bahçede izlemiş konuşmak için yanına gitmiş, yanında geri zekalı Muratı görünce dönmüştüm hanımefendi hiç mutsuz gibi görünmemişti.

Aklıma bu gün konuştuklarımız ve heyecanlanması gelince istemeden gülümsediğimi fark ettim hemen kendimi toplayıp kendi kendime konuştum. " Sen iyice delirdin Çağatay"

" Melek böyle rahat konuşduğuna göre sevgili yapmamış galiba ." Beni neyin ilgilendirdiğini sorguladıktan sonra uyudum.

..........

Üzerimdeki ağırlıkla kafamı kaldırdım ve gözlerimi açtım. İkra bana sarılıp uyumuştu. Gülümseyip yerimde kıpırdandım işe gitmem lazımdı. İkra gözünü açıp kalktı.

- Sevgilin nerede GÜNAYDINNN mesajı da mı atmamış kız?

-İkra seni çok pis döverim def ol.

Kahkaha attı.

- Yalan mı kız? Hasret giderelim demiş işte sana. Hadi öpüşüp barışın.

- İKRAA DEF OL KIZ GERİ ZEKALI .

Kahkahasıyla bende gülmeye başladım. Deli kızdı amma çok seviyordum ben bu kızı.

Kalkıp beraber kahvaltı hazırladık. Masayı hazırlayıp oturduk.

- Damloş şimdi senin sevdiceğin ne zaman seni alacak kız.

Nasıl baktıysam İkra sakince ellerini havaya kaldırdı. Masayı toplayıp çıktık.

...........

İş çıkışı eve doğru ilerliyordum ki telefonuma bir mesaj geldi.

Melo: Damlammm bu gün bize gelsenize parti olacak, abim arkadaşları falan da olacak ben sıkılırım sizsiz kızlarıda al gel lütfennnnnn.

Siz: Tamam Melo kızlara yazıyorum.

Kızlara haber verdikten sonra ortak karar aldık ve gitmeye karar verdik. Eve gidip hazırlanmaya başladık .Kızlarda bize geldiler. Biraz Çağatayı çekiştirip hazırlandık. Üzerime haki yeşili bir kısa güzel bir elbise giydim. Saçımı düzleştirip, perçemleri düzeltip hazırladıktan sonra hafif makyaj yaptım. Kızlarımla beraber çıktık. Taksiye bindik ve yola koyulduk. Yolda durdum çikolata ve pasta aldım. Geri dönerken kızları katıla katıla gülerken buldum.

-Ne oluyor kızlar? Nefes alamıyorlardı resmen. Sonunda Gamze konuştu.

- İkra dedi ki galiba Çağatayı istemeye gidiyoruz çocuk çok naz yapınca Damlam isteyecek dedi. Hala gülmeye devam ediyorlardı. En son dayanamayıp ben de gülmeye başladım.

- Yemin ederim belasınız ha tatlı bela.

Araba durduğunda varmıştık. Arabadan indim ve hemen karşımda çok şık giyinmiş bir Çağatay vardı. Gözleri beni bulduğunda yutkunduğunu hissettim. Kaşları havalandı ve öylece bakmayı sürdürdü..


-


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Aşk MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin