Havalimani.
Kesintisiz inip kalkan ucaklar anonslar ,gorevliler, bir yerlere gitmeye calisan insanlar.Butun bu karmasanin arasinda yolunu bulmaya calisan iki kisi İrem ve ben.Cantalarimiz elimizde taksilerin oldugu yere dogru ilerlemeye calisiyoruz.İrem herzamanki gibi cantaya bir suru sey doldurmus."İrem gel hadi su tarafa."
"Tamam geliyorum.Otele gidince hemen bir seyler yiyelim tamammi?" "olur İrem."
Sofore otelin adresini veriyorum.Havaalanina pek uzak degilmis.Gidene kadar etrafi izledim.Kore guzel ve duzenli bir ulke.Her yerde gokdelenler ve magazalar var.Oteldeki insanlar gayet kibar ve bu bizde Kore hakkinda iyi bir izlenim birakti.İremle beraber henuz pratik olmayan ingilizcemizle resepsiyondaki gorevliye bir seyler anlatmaya calisiyoruz ve kartlarimizi alip odamiza cikiyoruz.Odamiz 12. katta ve pencereden bakinca heryer isil isil gozukuyor.Artik aksam oldugu icin bugunku programimiz bos.Oda servisinden yemek soyluyoruz.Koreye gelipde ilk gun ramenden baskasi yenmez. İrem iki porsiyon aldi.Hatta benimkinden arta kalanida yedi.Karnimizi doyurduktan sonra ertesi gunun planlarini yaparak yatiyoruz.
~AZRA~
Sabah buyuk bir enerjiyle uyandim.Ramenin etkisi haja gecmemis sanirim."Azra kalk hadi .Bugun buyuk gun yapacak bir suru sey var."Azra kalkti ve gulumsedi."Evet bugun buyuk gun."Kahvaltinin ardindan yola koyulduk.Umarim susi mideme dokunmaz.Azra yeme demisti.
Bugun Seul kazan biz kepce olucaz.İstanbuldaki Kore li turistlerle cok konusma denemesi yapmistik.Simdi turist olan biziz.Hos bir duygu.Yolda karsilastigimiz ilk koreliye "an yeong ha seyo" diyoruz gulumseme esliginde.Gitmek istedigimiz ilk yer Han nehri.Bir taksi cevirip gitmek istedigimiz yeri soyluyoruz.Aslinda burasi gece vakti daha guzel oluyor ama biz gunduz gormek istedik.Hem boylece ortami daha iyi inceleriz sanirim.Biz Koreyi cogunluk K-Pop ve K-Dramadan tanidigimiz icin buradaki gercek yasam hakkinda pek bilgimiz yok.Burasi henuz caliskan hirsli disiplinli sevimli insanlarin ve samsung hyundai kia gibi dunya markalarinin evi bizim gozumuzde.Korenin gizemli hatta tehlikeli olan taraflarinida goruruz belkide.Tehlike benim acimdan hic sorun degil.Azra icinde oyledir.Bu arada Azra nerede.Az once buradaydi.Etrafima bakindim ama goremedim.Bu kalabalikta birisini bulmak pek kolay degil.Tam telefonumu cikarip arayacaktimki onu birileriyle konusurken gordum.Yabanciya benziyorlar.Hos burada herkes bize yabanci ama.Telasla ona dogru ilerledim.
İREM
Henuz cok acemiyim umarim guzel bir sey olur.Yorumlarinizi bekliyorum.