𝗶𝘃. o stylu i makijażu

9 2 0
                                    

𝗶𝘃. o moim stylu i makijażu

➜ bardzo lubię się ubierać w kolory takie jak różowy, jasnoniebieski, ogólnie w pastele, ale też w neutralne kolory jak beż, biel i czerń

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

➜ bardzo lubię się ubierać w kolory takie jak różowy, jasnoniebieski, ogólnie w pastele, ale też w neutralne kolory jak beż, biel i czerń. dlatego jedna część mojej szafy jest cała kolorowa, a druga neutralna.

➜ szczerze to nie mogę się powstrzymać przed dodawaniem do swoich outfitów różnych akcesoriów na włoski, czy to jakieś kokardy, klamerki czy zwykłe spinki.

➜ nie mam przekłutych uszu. mimo, że rodzice i przyjaciółka namawiali mnie żebym to zrobiła, to po prostu nie mam na to ochoty. nie noszę kolczyków, ale myślę że i bez nich wyglądam ładnie, i moje fity nic na tym nie tracą.

➜ kiedy nie mam siły przygotować sobie wymyślnej stylówki, zazwyczaj ubieram się w luźne dresy, ale nawet w takich "podomowych" strojach często ubieram kokardki.

➜ jestem dużą fanką makijażu douyin, dlatego zdarza mi się malować właśnie w takim stylu. częściej jednak można mnie zobaczyć bez makijażu, ale nawet wtedy zawsze mam na ustach swój ulubiony błyszczyk.

➜ lubię mieć długie naturalne paznokcie, i często robię sobie na nich ombre. zazwyczaj kolorystyka moich paznokci oscyluje wokół odcieni różu i błękitu, często z białymi wzorkami lub z różnymi dodatkami i naklejkami.

➜ jedynym kolorem którego nie ma w moim szafie na większą skalę jest pomarańczowy. jedyna pomarańczowa rzecz w mojej szafie to luźna koszulka, którą i tak rzadko noszę. jest jak dla mnie zbyt jaskrawa, a szczerze nie należę do fanów zbyt nasyconych kolorów.

➜ mam względnie dużą kolekcję butów, od mokasynów przez buty sportowe aż do najróżniejszej wysokości butów na obcasach. najmniej jednak mam japonek, wydaje mi się że nie mam więcej niż dwóch par. ten rodzaj butów jest dla mnie mega niewygodny.

➜ często stawiam sobie wyzwania, które polegają na odtwarzaniu outfitów z pinteresta, przez co mój styl ciągle się rozszerza. tak naprawdę to mojego stylu nie da się określić za pomocą jednej labeli. noszę to, w czym dobrze się czuję na dany moment

 noszę to, w czym dobrze się czuję na dany moment

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
"𝗯𝗶𝗴 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗶𝗴 𝘁𝗵𝗿𝗶𝗹𝗹𝘀" ciekawostki o mnieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz