𝗶𝗶. o fobiach i lękach

12 2 0
                                    

➜ o fobiach i lękach

➜ bardzo boję się wysokości, i mój lęk pokazuje się szczególnie gdy znajduję się np

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

➜ bardzo boję się wysokości, i mój lęk pokazuje się szczególnie gdy znajduję się np. na wysokim balkonie w którym barierki sięgają mi tylko do pasa.

➜ jest dla mnie straszne kiedy na czymś stoję i jednocześnie patrzę w górę. boję się wtedy, że się wywrócę i spadnę z rzeczy na której stoję. na przykład, gdy stoję na jakimś niskim koźle i muszę spojrzeć na sufit, jest mi mega niekomfortowo.

➜ panicznie boję się lotów samolotem. nie dość, że samoloty same w sobie są dla mnie straszne w swoim rozmiarze, to przeraża mnie wizja lotu samolotem. nigdy wcześniej nim nie leciałam, i nie wiem czy chcę próbować. zdaję sobie sprawę z tego, że szanse na katastrofę samolotową są bardzo, bardzo, bardzo nikłe, ale za każdym razem gdy wyobrażam sobie lot samolotem z tyłu głowy mam fakt że taka katastrofa może się przytrafić akurat podczas mojej podróży.

➜ boję się o swoje skronie. obrzydzają i przerażają mnie niektóre moje wizje o tym, co by się stało gdybym uderzyła o kant czegoś swoją skronią. często też boję się że coś takiego może zdarzyć się komuś z mojej rodziny.

➜ nie znoszę nurkować i pływać z głową pod wodą bo boję się, że zatkają mi się uszy. nienawidzę tego uczucia. tak samo mam ze smarkaniem nosa. zawsze jestem ostrożna gdy to robię, żeby przypadkiem nie zatkać sobie uszu.

➜ boję się być poza domem gdy jest ciemno. na przykład gdy wracam skądś do domu albo nawet zwyczajnie idę wynieść śmieci późnym wieczorem, zawsze oglądam się dookoła siebie żeby się upewnić że nikogo nie ma. już nieraz zdarzało mi się w środku dnia uciekać przed menelami, i boję się co dopiero by było gdyby taka sytuacja przytrafiła mi się po ciemku.

➜ odkąd mój młodszy kuzyn wystraszył mnie gadką o duchach gdy byłam u niego na weekend jak miałam około 10 lat, nie potrafię zasnąć bez włączonej telewizji. nie lubię zasypiać w całkiem cichym, ciemnym pomieszczeniu.

➜ jestem okropnym hipochondrykiem. gdy coś mi się dzieje, szczególnie gdy coś mnie boli w określonym miejscu, nie potrafię powstrzymać się przed sprawdzaniem w internecie co mogą oznaczać moje poszczególne symptomy. raz zdarzyło mi się martwić o ból w dole brzucha po prawej stronie przez prawie miesiąc, przez co jeszcze bardziej mnie bolało. bałam się że mam zapalenie wyrostka albo coś jeszcze gorszego, i że niespodziewanie umrę bo nie jestem w stanie nic zrobić ze swoją dolegliwością. przez swój lęk często płakałam, chciało mi się wymiotować. obecnie staram się pracować nad swoją hipochondrią.

➜ boję się burzy. zawsze gdy jest, chowam się gdzieś pod kołdrą żeby tylko nie musieć słuchać głośnych dźwięków piorunów. zamykam też wszystkie okna i wyłączam komputer z prądu bo boję się, że piorun trzaśnie mi w gniazdko.

 zamykam też wszystkie okna i wyłączam komputer z prądu bo boję się, że piorun trzaśnie mi w gniazdko

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
"𝗯𝗶𝗴 𝗱𝗿𝗲𝗮𝗺𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗶𝗴 𝘁𝗵𝗿𝗶𝗹𝗹𝘀" ciekawostki o mnieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz