5. bölüm

60 2 0
                                    

Artan alarm sesiyle uykusu bölünmüştü bugün çok iyi uyumuştu gerçi olabildiğince hızlı hareketlerle yataktan kalkıp tuvalete gitti ve aynaya bakıp gülümsedi. Sarı kıvırcık saçlarını ekledikten sonra yıkamaya karar verdi lakin hızlı olması gerekiyodu. Yoksa takım servisine geç kalırdı.

Güzel bir banyodan sonra hemen üstünü giyinip çıktı. Kimseler yoktu ortalıkta acaba geçmi kaldım diyip telefonuna bakcakken arkasından bi el omzunu tutup kendisine çevirdi.

Kenan; günaydın, naber?

Barış; bugün abi demiyceksin sanırım?
Kenan; abi dememi istiyor musun?

Barış; niye bana abi demeni istiyimki yaşlı mıyım ben?

Kenan; of e işte bu yüzden sana abi diyesim gelmedi neysee napıyosun bu güzel günün erken saatlerinde..

Barış; ooo güzel soru da saatin erken olup olmadığından emin değilim.

Kenan; abi saate baksana Allah aşkına

Barış; telefonundan saate bakarak "hadi canım' diye bağırdı

Antrenmana daha bi saat vardı Barış ın yüzü hem mutlu hem de şaşırmış bir hal alırken Kenan ortaya bir soru attı.

Kenan; kahvaltı yaptın mı ?

Barış; hayır

Kenan; ne büyük şanss ben de yapmadım daha birlikte yapmak istermisin?

Barış; niye olmasın dicemde takımla beraber yememiz gerekmiyor mu?

Kenan; hadi amaa kaç saatten beri uyanığım kurt gibi acıktımm

Barış; eee ne yemek istersin pekiii

Kenan; bilmem kahvaltı menüsüne baktıktan sonra karar versek olmaz mı?
Barış; tamam ozamn hadi hızlı olalım

Kenan mutlu bir şekilde Barış ın koluna girdi ve çekiştirmeye başladı.
Hızlı adımlarla masaya oturup menüye bakmaya başladılar. Kenan ın ısrarlarıyla patates kızartmasına karar kıldıktan sonra afiyetle yadiler.

Masadan gitme zamanı gelince takım servisini kapı da gördüler ve hemen bindiler. Arda'nın da orda olduğunu görünce şaşırdılar çünkü hiç kimse yoktu Arda dan başka.

Kenan; sırıtarak, iyi uyudunmu Arda

Arda; gayet iyi uyudum Kenan, dedi utanarak aynı zamanda da sinirliydi

Barış; havada gerginlik seziyorum bişey olmadı değil mi?

İkisi aynı anda cevap vererek Yo dedi
Barış ise sessiz kalarak Arda nın, Kenan da Barış ın yanına oturdu.

Antreman alanına gittiklerinde ise Kenan acayip mutluydu.

 Sesli bir şekilde çekyayı mulup etcek miyiz diye bağırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sesli bir şekilde çekyayı mulup etcek miyiz diye bağırdı.

Herkes hep bir ağızdan evet diye bağırdı.

Arda ise sessiz kaldı. Kenan ın bu hiç hoşuna gitmemiş olmalıydı ki Arda nın yanına doğru yürüdü.

Kenan; olum niye bukadar ciddiye aldınki olayı şaka yapmamışmıydın zaten?
Arda'nın yüzü şaka lafını duyunca daha da düştü tam gözleri dolu bir şekilde cevap vercekken...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bölümü yazmayı unutmuşum o yüzden özür dilerim bide bu bölümü hiç beğenmedim eğer beğenmezseniz söyleyin yeni bi tane yazarım

ÜÇLÜ OLSUN GÜÇLÜ OLSUN (Barış,Kenan,Arda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin