Sabah ezanından otuz dakika önce uyanıp banyo yaptı. Aslında Arda nın kaslarını kıskanmıştı. Onun için her gün erken kalkıp spor yapmaya başlamıştı.
Arda'nın Instagramında son postlarından birini gördü ve çalışma azmi arttı.
Onunda altılı karın kası olması gerekiyordu. En azından Barış ı etkilemek için. Böyle düşünürken ne Barış mı? Diye sordu aslında Barış o gün o servise binene kadar bişey düşünmüyordum onun hakkında ama şimdi..
Barış ı düşününce içinde gıdıklanmalar oluyordu ve bu istediği birşey değildi. Ağırlıkla squat yaparken oturur pozisyonda düşünceleri daha da derinleşti. Anlık bir sinirle "hayır ya bu olamaz diye bağırdı" (baya bi sesli)
Arda
Arda yan odada kalıyodu ve Arda Kenan a hisleri olduğu için Kenan ın odasıyla arasında olan duvardan ses onun odasına küçük sesle gelmişti.
(Bu saatte uyanık olmasını sebebi sabah namazına kalkması)Kenan ın sesini duyunca odasına gitmeye karar verir ve Kenan on kapısını çalar.
Kenan
Acaba görevli mi geldi diye düşünerek rahat bir şekilde (yarı çıplak) kapıyı açar ve karşısında Arda yı görünce şok olur. Çünkü telefonunda Arda nın son postu açık bir şekilde duruyodur. Ama tabiki bu şok olmanın etkisiyle hatırlamaz.Arda direk telaşlanarak sana bişey mi oldu diyerek odaya girerek etrafında dört dönmeye başladığı anda Kenan ın telefonundaki açık fotoğrafını gördü. Sırıtarak,
Arda; noldu çok mu görmek istiyosun tekrardan vücudumu. Derken gülüşü dahada büyümeye başladı.
Kenan; olum bi sakin ol düşündüğün gibi bişi yok.
Arda; suratını asmış bi şekilde, niye ozaman beni stalklıyosun ?
Kenan; gülümseyerek, olum sana demedimmi maç sonrası zaten imreniyorum fiziğine açıkcası..
Arda; niye bağırdın olum ozamn abdestimi bile alamadım doğru düzgün..
Kenan doğru düzgün bakınca saçının üstündeki ıslaklığı fark etti ve gülümsedi.
Kenan; bari buraya kadar geldin birlikte abdest alıp namaz kılalım ne zamandan beri kılmıyorum gerçi ama olsun.
Arda tekrar gülümsemeye başladı ve annen yabancı diye kılmamışsındır sen hiç diye dalga geçti.
Kenan; olum şu abdestin nasıl alındığını göster boş yapma. diyerek konuyu dağıttı.
Arda; of tamam beee hadi gel.
Birlikte namaz kıldılar. Sonra Arda odasına döndü. Kenan üzerindeki rahatlamanın etkisiyle kafasını yastığa atar atmaz uyudu. Sadece üç saatlik bir uykuya daldı.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Arkadaşlar sadece Barış ın duygularını bilmek istersiniz belki ama diğerkilerin duygularını bilmeden diğer karakterlerin ne düşündüğünü anlamak böyle kolay olcaktır diğer part antreman günü olcak Portekiz maçını hiç olamamış gibi göstercem bilginize..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇLÜ OLSUN GÜÇLÜ OLSUN (Barış,Kenan,Arda)
أدب الهواةBarış Alper Yılmaz'ın Arda Güler'e olan aşkından habersiz olan Arda Kenan'a yanıktır. bu üçlüyü yakınlaştıran milli takım maçlarında, antremanlarında dahada yakınlaşmaya çalışmaktadırlar. Acaba hikaye ilerliyen bölümlerde nasıl ilerliycek...