6. bölüm

65 3 0
                                    

Barış Arda'nın konuşmasına izin vermiyerek; napıyorsunuz gençler ?

Arda gözü dolu bir şekilde sadece hiç dedi. Hayal kırıklığına uğramış olmalıydı.

Kenan; ya abi konuşuyoduk sadece bişey olduğu yok.

Barış; mk bana niye sataşıyonuz sadece napıyonuz diye sordum.

Arda; kusura bakma abi ama bugün moralim çok bozuk.

Barış; ee moralin niye bozuk söyle bakalım.

Kenan ordan uzaklaşırken Arda nın yaptığı şeyin şaka olmadığını ve gayet ciddi olduğunu anladı anca bunları düşünürken çok uzaklaşmıştı geri dönmeye karar verir vermez koşmaya başladı.

Barış; anlatsana abicim ne oldu

Arda; abi şimdi söylicem ama kimseye söyleme

Barış; tamam söyle ağzımdan sır falan çıkmaz benim

Arda; abi ben aslında-

Lafını tamamlayamadan arkasından gelen sarsıcı bir darbeyle sarsıldı. Kenan hızını alamadığı için koşarken Arda ya sert bir şekilde sarılmıştı.

Kenan; özür dilerim duygularını incitmek istememiştim.

Arda'nın yüzünde ki vatan gülüşüyle gözünden yaşlar damlamaya başladı.

Barış içinden , hay anaını avradını gene sap kaldım diye söylenirken yüzünün düştüğünü belli etmemek için gülümsemeye zorladı kendini.

Barış; oha yani siz çıkıyomusunuz şuannn (mutlu değil)

Kenan; yani sanırım Arda karar verecek.

Arda; mutlulukla Kenan ın boynuna öpücük konudurdu.

Daha sıkı sarılmaya başladılar ve bunu gören Barış her ne kadar mutsuz olsada aralarından çekilmesi lazımdı yavaş adımlarla ordan uzaklaştı. Sonra Semih le beraber antrenman yapmaya başladı.

Barış Semih i kardeşi gibi seviyordu bu yüzden sıkımtı olcağını düşünmedi.

Ardayla Kenan bir süre boyunca aynı pozisyonda kaldılar takip Barış gidene kadar ama yinede sorgulamadan antremana devam ettiler.

Uzun antrenman boyunca Barış onlarla bir defa bile konuşmayıp temasta bulunmadı bu Kenan ın oldukça üzmüştü çünkü Barış ıda çok seviyordu.

Antreman zamanında Kenan tek başınayken yanına Semih geldi ve soyunma odasında birşey konuşmak istediğini söyledi. Kenan da nolcak sanki diyip kabul ettikten sonra birlikte soyunma odasına doğru yürümeye başladılar..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oylamayı unutmayınnn saat 11 gibi yeni bölüm gelcek

ÜÇLÜ OLSUN GÜÇLÜ OLSUN (Barış,Kenan,Arda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin