Soyunma odasına vardıktan sonra..
Semih; Kenancım çok uzatmadan konuya gircem canım.
Kenan; kasılmana gerek yok aw direk konuya girsene
Semih; Barışıma nasıl baktığını gördüm ilk başta arkaştınız ama birlikte kahvaltı yaptınız ilişkiniz ne?
Kenan; sana bu konu hakkında hesap verecek değilim
Semih; bak tatlı dille söyliyim ben Barış ı uzun zamandan beri seviyorum ve sevemeye de devam edicem.
Kenan; ee yani beni ilgilendiren bi konu olduğunu görmüyorum.
Semih; yani demek istediğim senin hislerin olmasın Barışımaa, ismini söyleyince gözleri parlamaya başladı.
Kenan; beyfendi diyeceğin başka bişey yoksa gidicem daha antrenman bitmedi.
Semih; Barış tan uzak dur diyerek ilk o çıktı soyunma odasından.
Kenan ise Semih gittikten sonra sessiz bir şekilde yere çöktü. Çünkü ne yapacağıyla alakalı hiç bir şey düşünemiyordu. Ardayla yeni bir ilişkisi vardı ama ilişki Barış olmadan çook garip geliyordu. Ve şimdi de Semih gelip ben Barış tan hoşlanıyorum demişti. Ne yapmalıydı?
Semih soyunma odasından çıktıktan hemen sonra koşarak Barış ın yanına gitti. Barış onu görünce gülümseyip kollarını açtı.
* Hatırlamayanlar için açıklama Barış Semih i kardeşi gibi görüyo ve öyle bir şefkatle seviyor.
Semih Barış ın kollarunı açtığını görünce koşamasını yavaşlatmayı denerken oda kollarını açtı. İki saniye sonra ise Barış ın kollarının arasında durmuştu.
Barış Semih in saçlarını okşamaya başladı ve neden koştuğunu sordu.
Semih; soyunma odasına gidip saçlarımı taradım...
Barış; ovv yazık oldu ozamn çünkü saçını biraz karıştırmış olmalıyım.
Semih; sıkıntı yok Barış.
Barış; abiye ne oldu ikinci oldu bu ama
Semih; ikinci mi bugün sana iki kere isminle seslendiğimi hatırlamıyorum.
Şaşırdı.Barış; Kenan dedi ya kahvaltı yaparken.
Semih içinden küfürleri saydırmaya başladı zorla gülümsiyordu.
Barış; niye zorla gülümsiyormuş gibi gözüküyorsun?
Semih; aklıma bişey geldide o yüzden. Neyse abi takım servisi kalkcak birazdan soyunma odasına gidip üstümüzü değiştirelim..
Soyunma odasına daha kimse gitmeye başlamamıştı. Kenan da daha kendinde tolarlancak hal bulamamıştı.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oylamayı unutmayınnn. Keyifli okumalar. Okuduğunuz için teşekkürlerr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇLÜ OLSUN GÜÇLÜ OLSUN (Barış,Kenan,Arda)
FanfictionBarış Alper Yılmaz'ın Arda Güler'e olan aşkından habersiz olan Arda Kenan'a yanıktır. bu üçlüyü yakınlaştıran milli takım maçlarında, antremanlarında dahada yakınlaşmaya çalışmaktadırlar. Acaba hikaye ilerliyen bölümlerde nasıl ilerliycek...