Öncelikle biraz kurgularım hakkında konuşacağım. Aşkın Acımasızlığı adlı kurgumuz ikinci kitabı'nı yazmaya başladım, 2025te sizlerle olacak. Olay örgüsü biraz karıştığı için yazmakta zorlanıyorum. Kumar'a gelirsek herşey iyi ilerliyor, ilerisi için planlarım hazır fakat birleştiremiyorum. emmaloveforbooks ile olan Karanlık Masallar kurgumuz'a bir süre ara verdik.
Şimdi konumuza gelelim. Elementlerin gücü adlı kurgumda 5 takım bulunmaktadır. Hadi onları tanıyalım.
"Derinliğin Muhafızları"
Temsili karakterGöğüs kısmından çıkan ahtapot bacakları sayesinde rakiplerini boğma, uzuvlarını kullanarak objeleri manipüle etme ve düşmanlarının zihinlerini okuyabilme yeteneğine sahipler.
"Şimşek Adımlar"
Temsili karakterAt bacaklarına sahiptirler, bu sayede olağanüstü hız ve dayanıklılık kazanırlar. Şehirleri alt üst edebilir, yolları ve altyapıları yok edebilirler. Ayrıca, yeryüzü elementlerini kontrol edebildikleri için depremler ve toprak kaymaları gibi doğal felaketlere yol açabilirler.
"Orman Ruhları"
Temsili karakterDoğa ile birleşebilir, telepati ve büyü yapma yeteneklerine sahip olabilirler. Ayrıca, yüksek algılama ve iz sürme kabiliyetleri vardır. Kendi çıkarları için doğanın güçlerini kullanarak ekosistemlere zarar verirler, büyüleriyle insanların zihinlerini ve davranışlarını manipüle ederler. Ayrıca, gölgeye dönüşerek görünmez olabilir ve bu sayede casusluk yaparlar.
"Zehirli Fısıltılar"
Temsili karakterİnsan görünümlüler fakat yılana dönüşebilirler. Vücutlarını kırbaç gibi kullanabilir, düşmanlarını zehirli saldırılarla etkisiz hale getirebilirler. Zehirli güçlerini kullanarak geniş alanlarda insanları etkileyebilir, kitleleri kontrol edebilir ve yaydıkları korku ile insanları köleleri haline getirebilirler.
"Sualtı İmparatorları"
Temsili karakterBacakları kutu denizanası bacakları gibidir vücutları ise insan vücutu. Dokunaçları zehirli ve öldürücü etkiye sahiptir. Ayrıca, suyun enerjisini kullanarak elektrik saldırıları yapabilirler. Denizler ve okyanuslarda yaşayan toplulukları tehdit edebilirler, limanları ve deniz ticaretini sabote edebilirler. Zehirleri hem karada hem denizde yayılabilir ve büyük ekosistemlere zarar verebilirler.
"Element kılıcı"
Bunlar beş farklı elementlerimiz. Hepsini daha yakından tanımak için ve Element kılıcının aslında ne olduğunu anlamak için beklemede kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elementlerin Gücü
FantasyÇeşitli varlıkların buluntuğu bu hikayede garip maceraları okumaya ne dersin? Bu dünyada herkes birdi, fakat farklı inançları vardı. Bazıları "Derinliğin Muhafızları"na, bazıları "Şimşek Adımlar"a, bazıları "Orman Ruhları"na, bazıları "Zehirli Fısıl...