b i r

680 37 14
                                    

"Akşam dışarı çıkalım mı,hem belki bir şeyler içeriz?"aynadan göz ucuyla yatakta oturan Barış'a baktım.

Telefonu ile ilgileniyordu.Hemde o kadar yoğun bir şekilde ilgileniyordu ki sorduğum soruya karşı cevap vermiyordu.

"Barış?"dedim."İyi misin?"

Kendine gelip gülümsedi.

"İyiyim birtanem.Sen bir şey mi diyordun?"kaşlarımı çattım.

"Akşam dışarı çıkar mıyız diye soruyordum."nefes verip tekrardan devam ettim."E sen kimle yazışıyordun?"

Biraz kekeledi sonra toparladı.

"Şey ya bizim şey vardı ya."

"Kim?"makyaj masasından kalkıp yanına oturdum.

"Necip abi var ya."kafamı salladım."O işte."

"İyi misin sen?"kafasını sallayıp alnıma öpücük kondurdu.Ellerini saçlarıma daldırdı.

"Cevabınız ne peki Barış Bey?"

"Bugün olmaz ama cuma günü gidebiliriz.Necip abi ile yemek yiyeceğiz."

Yalandı Begüm'e söz vermişti.Sevmiyordu
Özge'ye yalan söylemeyi.

"Öyle mi?"diyerek gülümsedim.

"Evet canım,senin için sorun olur mu?"

"Peki o zaman,sorun olmaz benim için."
tekrardan alnıma öpücük bıraktı.

Yataktan kalkıp kendi tarafıma geçip uzandım.Kolunu boynuma geçirip sarıldı ve göğsüme yattı.

Ellerimle yavaşça saçlarını karıştırdım.

"Beni seviyor musun?"göğsümden kalkıp dikleşti.

"O nasıl bir soru Özge?"güldü.

"Bilmiyorum son zamanlarda hep telefon elinde.Tam üç aydır beraber dışarı çıkmadık Barış.Tam üç ay."

Kavga etmeyi sevmezlerdi.Hep rahat takılırlardı ama son zamanlarda Barış'ın davranışları değişmiş gibiydi.

"Gerçekten kavga etmek istemiyorum seninle Özge.Lütfen sakin ol."kahkaha attım.

"Aldatıyor musun beni?"

Bu sefer sesi bağırarak çıkıyordu.

"Ne aldatması Özge?Hayır öyle bir şey yok."

Ellerimi alnıma dayadım ve Barış'a sırtım dönük şekilde yatağa oturdum.
Ağlıyordum.Fazla geliyordu herşey artık.

Barış belime sarılıp yüzünü boynuma gömdü.

"Özür dilerim.Senin ağlamanı istemiyorum."

Yüzümü ona çevirip dudağını öptüm.

"Bir daha böyle bir şeyin olmayacağına söz ver ya da olursa kendimi hazırlamamı söyle olur mu?"

Karısının bu dediğine gülümsedi Barış.
Ama gerçeği bilmiyordu karısı ve hiç bir zamanda öğrenmeyecekti.

"Söz veriyorum aşkım."

Sıkıca belime sarılıp benle beraber kendisini arkaya bıraktı.

______

Sanırım buraya başladığımdan beri taslaklara yazıp yazıp kaydettiğim,
tozlu sayfalara kaldırdığım bir kurguydu.Sonunda düzenleme fırsatı buldum ve yazıyorum.

Arkadaşlar uzun bölüm pek sevmediğinizin farkında olduğum için elimden geldiğince bölümleri kısa tutmaya çalışıyorum.

Ve lütfen bunu aklınızdan çıkarmayın. Aldatmak için iki kişi gereklidir.O yüzden sadece üçüncü kişiyi değilde aldatanı da sorgulayın.

Hepinizi çok seviyorum.İyiki varsınız, iyi okumalar.

aldatılmak | barıs alper yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin