Sekolah.
"Bomi...tolong aku"kata L."apa pulak sekarang ni??"bomi dah keletihan menolong L."ala..kau ni macam malas je.""memangla dah kau asyik suruh aku buat tu buat ni""ala...kali ni je.please.kau tak kesian ke dekat bff kau yang comel ni"kata L membuat muka comel."pala hotak kau!beruk lagi cute la"balas bomi."okayla...apa nak buat.dah tak sayang aku lagi.mesti dah jumpa bff baru kan"kata L berpura pura sedih."aisshh..apa yang kau nak aku tolong"soal bomi.L tersenyum."ni..bagi surat ni dekat naeun""dia lagi""aik??jealous ke??""aku pon ada crush la""sapa wei..tak cita pon""nanti kau bocorkan""promise..tak bocorkan pon rahsia.pinky promise??"bomi berfikir."mmm...pinky promise""yeay!!""okay aku rasa...aku dah jatuh cinta dekat...""dekat??""dekat...""dekat""baekhyun!""what?!""waeyo??macam tak happy je??""a..a..ani.betul ni??"soal L.bomi mengangguk."dah la.aku nak gi bagi surat ni dekat naeun."kata bomi terus pergi."eh..bom!bomi!"panggil L.tapi bomi tak hiraukan pon.Sewaktu bomi berlari anak kearah naeun tiba tiba..PAMM!!"auchh!!"kata bomi."kau ni tak ada mata ke?buta ke??juling?"kata seseorang."eh..dia.."kata kata bomi terbantut apabila baekhyun yang sedang memarahinya."apa?!sambungla cepat"jerkah baekhyun."m..m..mianhe"kata bomi tunduk."tadi kau macam nak cakap sesuatu..takkanla"kata kata baekhyun tergantung.bomi memandang baekhyun dengan penuh tanda tanya."kau suka aku??""a..a..ani"balas bomi serta merta."chill..aku takkan pih kau pon"kata baekhyun.auchh!!kata kata baekhyun macam dia maksudkan betul."kalau dunia ni dah tal ada perempuan pon tapi ada kau sorang aku tak caya.aku akan pegi cari jugak perempuan lain.yang lebih cantik dari kau"kata baekhyun."orang kata tak suka tak la!"kata bomi terus lari sambul menangis.baekhyun sangat terperanjat dengan bomi.selama ini memangla dia selalu marah bomi tapi bomi tak penah melawan atau jerkah dia kembali.
Bomi terduduk dipondok,tempat persembunyian dia seorang.tak ada siapa pon yang tau termaksud bff dia,L.disitu dia menangia sepuas puasnya.tiba tiba baru dia teringat sesuatu."surat tu!""mana aku letak??""tempat aku jatih tadi!"bomi segera berlari kesana kembali.tapi dia lihat surat tu dah hilang.dia tanya pak cik cleaner."annyeonghageseyo uncle.uncle ada nampak tak surat love pink dekat sini"soal bomi."ada"muka bomi kembali cerah."tapi uncle dah buang."bomi kembali muram."kalau gitu.tak pe la.kamsahamnida uncle.saya gi dulu.annyeong""ne..annyeong"bomi cepat lari kearah tong sampah tapi kosong.mampus!dia mahu cakap apa pada L.
YOU ARE READING
my true love
Fanfictionkonflik antara L,bomi,dan baekhyun.L yang selalu meminta pertolongan bomi memikat naeun tidak sedar siapakah cinta dia yang sebenar.naeun atau bomi??bomi pula selalu menoling L memikat naeun.dalam masa sama dia telah minat baekhyun dalam senyap.baek...