8

157 22 3
                                    

"Class hari ni kita ada pelajar baru.sila masuk."panggil miss jihyo."introduce yourself please""ne...anyeong!kim taeyeon imnida"

Baekhyun pov.
Omg!!ottokhe???takkanla ni taeyeon.

Bomi pov
"Wei...taeyeon tu cantikkan"kata L."nak dibandingkan dengan aku.aku lagi cute"balas aku.amik kau."eleh...jealous la tu""tak la!"marah bomi.dia menyiku L."sorry..sorry"kata L.

No one pov.
"Taeyeon...u can sit beside baekhyun.baekhyun..put your hands up!"taeyeon pon kearah baekhyun.

Baekhyun&taeyeon."apa yang kau nak sampai pindah gi sini??"soal baekhyun."nothing.belajar la"balas taeyeon kemudian memandang depan kembali.baekhyun mengeluh.dia tau taeyeon ada niat.dia harus berwaspada mulai hari ini.

Rehat...
"Wei.jom makan"ajak L."ish.jap la"kata bomi mengemas bukunya."bomi jom makan"ajak baekhyun."korang dua ni...kejap la."marah bomi.tiba tiba taeyeon datang."oppa jom makan"kata taeyeon sambil memeluk lengan baekhyun."eoh!!korang dua memang dah kenal ke??"soal L."a..a..a..ni"balas baekhyun tergagap."habis tu...position gitu bagai.kalau aku dengan bomi memang la dah dari dulu.kan bomi kan??kan?kan??kan??"kata L."issh!!"bomi terus keluar."kau ni..aku dah la tengah nak...ish!!"baekhyun terus keluar."oppa!"panggil taeyeon tapi baekhyun tak endahkan.taeyeon menahan geram.dia menyiasat dulu tentang baekhyun sebelum kedekolah ni.tentang bomi.L.spy spy dia menolong dia.L memandang taeyeon pelik."waeyo??"soal L."jangan kacau la!"jerit taeyeon."uisshh...garangnya.nasib ni mak singa.kalau bapak singa.entah garang mana"kata L."yah!!"jerit taeyeon."hahaha...sory.sorry"kata L.taeyeon sudah tenang sedikit."L imnida"kata L menghulurkan tangan untuk bersalaman."urgh!!"kata taeyeon jalan keluar."ugh!!"ejek L.taeyeon memandang tajam pada L.L membuat muka selamber dia tu.

my true loveWhere stories live. Discover now