11

172 17 0
                                    

L pov

"Kau.aku tau kau suka bomi kan??"soal baekhyun."a..a..aniyo"kata L."geojitmal!"jerit baekhyun."okay...aku percaya setakat ni.tapi bila alu dapat tau aku suka dia!siap kau!jangan cuba nak rampas dia dari aku"pesan baekhyun.L terpaku.tak sangka dia dengan perangai baekhyun.'betul ka tu dia atau dia kena sampuk??'tertanya tanya L.

End of L pov.

"L!!"jerit bomi."bwoyah?!"soal L."jom keluar nak tak malam ni??"soal bomi."please...L.kau patut terima ja ajakkan kawan kau yang cute ni"kata bomi."yah.ingat sikit.aku tua 5 bulan dari kau"kata L."keureseo??"soal bomi."kau kena hormat aku"kata L.sengaja dia mahu kenakan bomi."etteokhe??"soal bomi."panggil aku oppa dulu"kata L."mwo?!it's never gonna be happen!"kata bomi."geure??so,apa nak buat.look like i can't go out with u"kata L.L pura pura hendak membuka langkahnya pergi dari situ."op...op..oppa!"kata bomi tergagap.L tersenyum.dia memandang bomi semula."mwonde??"soal L."op..oppa"panggil bomi."kau kena cakap dengan ayat yang perfect dan tanpa tergagap lansung"suruh L."arasseo..
Op..oppa boleh tal temankan saya pigi outing petang ni??"soal bomi.L tersenyum kemenangan."arasseo"kata L.bomi memandang muka L tidak percaya."jinjja?!yes!!"happy bomi."dah.kajja."ajak L."eodi??"soal bomi."home"jawab L.bomi senyum malu."tau la.saja ja."kata bomi.belum sempat diaorang buka lamgkah baekhyun dah halang."eoh?!baekhyun ah!"kata bomi teruja."petang ni keluar jom"ajak baekhyun.bomi terkejut.dia jadi serba salah.sudahla tadi dia dah ajak L.sekarang baekhyun ajak dia keluar pula.tiba tiba dia ada satu idea."arasseo.tapi kita keluar 4 orang nak??"soal bomi.L memandang bomi dengan penuh tanda tanya.sama juga dengan baekhyun."siapa lagi 2 orang??"soal baekhyun."L dengan taeyeon!!"kata bomi teruja."a..a..arasseo"kata baekhyun."petang ni dekat taman shopping mall"kata bomi."ne!!"kata baekhyun."dah habiskan??kajja"kata L.baekhyun memandang L tajam.L memnuat muka'apa??'.baekhyun membalas dengan jelingan tajam."jom!!"bomi terus tarik tangan L pergo dari situ."annyeong!!jumpa petang ni delat shopping mall"kata bomi.

L&BOMI CONVERSATION...

"Kau...asal nak meet dekat shopping mall??"soal L."and..asal kau setuju nak keluar jugak dengan mamat tu??"soal L."rilex la...lagipon dia kan crush aku"kata bomi."ha...soalan pertama kau tak jawab lagi.asal nak meet dekat shopping mall??"soal L."sebab..."

my true loveWhere stories live. Discover now