Bomi pov
"What?!"sudah keluar dah suara kecik dia tu."betul ni aku nak minta maaf."kata bomi."tapi ..huh.aku ingatkan kau boleh buat""tapi...okey.aku tolong kau pikat naeun nak""cheongmal?!"soal L teruja kembali .aku pon apa lagi.mengangguk anggukkan kepala la."ohoraight!""bffl??"soal L."bffl"kata aku membalas balik.aku pon apa lagi.mempercepatkan la janji aku dengan L.malas nak tangguh.tiba tiba jumpa pula si baekhyun ni.mamat yang pernah hancurkan hati aku."hai"aik??demam ka dia ni.aku buat tak tau dan teruskan perjalanan.No one pov
"Hahaha...hyung diabaikan""senyapla kau.aku tak belanja dah bubble tea""okey..mian??"pujuk sehun balik."no sorry for you.now.bye bye.cari la orang lain"kata baekhyun seolah olah mahu pergi jauh dari sehun."hyung!!"sehun meneruskan lakonannya."dek..tepi sikit.pak cik nak sapu ni"tegur pak cik cleaner."ehehehe...mianhe"kata baekhyun dan sehun menunduk lalu beredar."budak budak zaman sekarang"keluh pak cik cleaner."Naeun!"jerit bomi."alamak..dia datang dah.baik aku lari"kata naeun jalan secelat yang mungkin.tapi bomi sempat kejar."what now bomi??surat lagi?"teka naeun."bukan la...saja ja nak chit chat dengan kau"kata bomi."ya la tu..mesti ada udang disebalik batu"kata naeun."hehehe...tau pulak dia ni..habis plan aku dengan L"kata bomi perlahan."apa kau kata??"soal naeun"nothing"kata bomi."by the way.asal kau tak terima L eh??tertanya tanya aku.orang kata dia tu hensem.tapi bagi aku macam katak la pulak.aku pon confuse.mata aku yang blind ke atau mata fans dia tu"kata bomi."aku ada sebab sebab sendiri la.dan aku akan bagitau kat dia nanti.bila masa dah tiba"lata naeun."chillek la naeun.kau cakap macam kau dah nak pergi dari dunia ni"kata bomi.naeun hanya senyum saja."dah la.bye!"kata bomi terus pergi."annyeong!"balas naeun.
YOU ARE READING
my true love
Fanfictionkonflik antara L,bomi,dan baekhyun.L yang selalu meminta pertolongan bomi memikat naeun tidak sedar siapakah cinta dia yang sebenar.naeun atau bomi??bomi pula selalu menoling L memikat naeun.dalam masa sama dia telah minat baekhyun dalam senyap.baek...