5.BÖLÜM

33 5 10
                                    

İçeri girdiğimde gözlerime inanamadım.Genyanın her yeri yara içindeydi ve baygındı ama nabzı atıyodu. Aoi ile onu tedavi etmeye başladık. Tedavi ettikten sonra dışarı çıktık ama genya güçlü birisiydi. Nasıl bu hale geldiki? Aklımda bir sürü soru vardı. Genya nasıl bu hale geldi? Karşısına hangi iblis çıktı? Karşısına yoksa üst ay mı çıktı? Eğer üst ay çıktıysa kaçıncı çıktı? Of off birden sanemi koşa-koşa yanıma geldi.
Sanemi:*nefes-nefese* HANAKO-SAN GENYA İYİMİ?
Me:evet iyi merak etme sadece dinlenmesi gerek
Sanemi birden bana sıkı-sıkı sarıldı
Sanemi:*ağlayarak* İYİKİ VARSIN HANAKO! SEN OLMASAYDIN KİM BİLİR ŞUAN NE OLUCAKTI!
Me:birşey değil
Sanemi:onu göre bilir miyim?
Me:tabi
Sanemi ile içeri girdik. Genya uyanmıştı. Sanemi genyaya sarılmıştı bu koz bir daha görülmez diye telefonu alıp fotoğrafını çekmiştim. Hiç farkına varmamıştılar.
Onları rahatsız etmemek için dışarı çıktım vee birisi benim kolumu tuttu ve duvarla arasına aldı ve sizce bu kimdi...giyuu tam beni öpücekken ayağımla tekme attım ve nağmıdeğer osmanlı tokatımı yapıştırdım.
Galiba giyu benim sapığımdı bana arkadan piç smile atıyodu.
Giyu:iyi tokat atıyosun. Ama benden kurtulamazsın
Me:🖕
Giyu arkadan zort olmuşcasına bakıyodu. Ama bilmediği birşey var...ben kara kuşağım.

shifting anılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin