14.BÖLÜM

23 5 2
                                    

Keyfim aşırı yerine gelmişti. Ama giyuyla böyle birşey yaptığıma inanamıyorum. Neyse. Bir terazi kadınını kimse aldatamaz. O şeyi yapmadan önce düşüncekti. Ay konağına varmıştım.
Derken genyadan bir mesaj geldi.
Genya:neden kelebek köşküne gelmedin?
Me:oraya bir daha gelmicem.
Genya:neden?
Me:boşver..
Genya:bu gün bir yerde buluşalımmı?
Me:nerde?
Genya:O ZAMAN SAKURA ÇİÇEKLERİNİN YANINDA  SAAT 5 TE  GÖRÜŞÜRÜZ HANAKO-SAN!
Me:byee.
Genya diyerlerine karşı sinirli, bana karşı iyi davranıyordu. Resmen küçük kardeşim gibiydi. Her neyse hazırlanıp oraya gittim. Ben geldiyimde daha orada değildi. Neyse onu beklemeye başladım. Burda sakura çiçeklerinin karşısında bir göl vardı. Birkaç tane taş toplayıp sektirmeye başladım. O sırada genya gelmişti.
Genya:ben geldim.
Me:hg.
Genya:hb.
Genya:ee anlatsana.
Me:neyi?
Genya:neden gittiyini.
Me:bak şimdi. Sanemi ve Kanae beni aldattı. Bende bunu shinobuya söyledim. O da dediki ablam yapmaz öyle şey. Bende dedimki yaptılar. İşte bir daha benle konuşma falan dedi öyle.
Genya:onu anladımda siz abimle ne ara sevgili oldunuz?
Me:olduk işte, ama olmaz olaydık. Resmen aldattı beni şerefsiz.
Genya: peki üzülüyon mu?
Me:hiç üzülmüyom.
Biraz sohbet,dedikodu falan yaptık ve gidip uyuduk. Sabah uyandığımda mitsuri beni aradı.
Mitsuri:alo hanako-san bu gün bize gelsene bizim ekiple dedikodu yapcaz.
Me:orada sanemi varsa gelmem ben.
Mitsuri:yok canım gelmicek o (şüpheli)
Me:peki tamam geliyom.
Mitsuri:tamam bekliyoz.
Hızlıca hazırlanıp oraya gittim.
Geldiğimde orada...sanemiyi gördüm.
Me:*fısıldayarak* hani bu gelmicekti mitsuri!? Gidiyom ben.
Mitsuri:*fısıldayarak* hanako dur. Eğer gidersen senle bir daha konuşmam.
Me:offf...tamam
Mitsuri:gençler dc oynuyalımmı?
Herkes:olur
Tengen:o zaman başlıyoruz.
Şişeyi çevirdiler ve...sanemi bana soruyodu
Sanemi:istediğimi sora biliyorum değilmi?
Me:sor.
Sanemi:benden ayrıldığında hiç üzüldünmü?
Me:gram üzülmedim.
Sanemi:bak ya. Biraz da olsa üzülmemiş. Yani başkasından hoşlanıyosan söyle kurtulalım.
Bu söylediği söze çok sinirlenmiştim ve tokatı yapıştırdım.
Me:*ağlayarak* sen nasıl böyle soru sora bilirsin benim aklım almıyor! Sen beni aldattığında  ben ne kadar yıkıldım haberin varmı!?
Sinirden deliye dönmüştüm.
Me:BİR DAHA BÖYLE ŞEYLER ÖLDÜRÜRÜM SENİ DUYDUNMU BENİ!?
Mitsuri ve abim beni sakinleştirmeye çalışıyor,rengoku ve tengen sanemiyi burdan götürmeye çalışıyorlardı.

shifting anılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin