Giyu neden böyle davranıyodu? Galiba abim obanaiye söylemem lazım.Ama akşam olduğu için söyleyemezdim. Giyunun yarın ağzına sıçcam ama ben kara kuşağım ve bunu ondan haberi yok. Aklımda bir sürü soru vardı bir şekilde uyudum. Sabah uyandın ve günlük rutinimi yaptım bugün abime söylicektim ama giyu obanaiden daha güçlü.Acaba sanemiyimi çağırsam? HAYIR NE SAÇMALIYORUM BEN!? ONU HAYATTA ÇAĞIRMAM! abimle sakura çiçeklerinin altında buluşcaktım. Oraya geldiyimde beni bekliyordu.
Obanai:selam. Bana ne söylicektin?
Me:Tmm söylicem... ama sakin ol
Obanai:tmm hadi söyle
Me:dün senle konuştuktan sonra kelebek köşküne gidiyordum sonra biri beni kolumdan tuttu ve duvarla arasına aldı. Bu kişi giyuydu. Beni tam öpücekken karnına tekme attım son hız kaçıyodum ve giyu "benden kurtulamazsın" diyordu.
Obanai:Vayy şerefsiz or*spu
Obanai:Sen merak etme ben ona gününü göstericem.
Me:sakın ordu toplama!
Obanai:aslında onuda yapardım ama neyse
Me:sağol abi
Bunu diyip sarılmıştım o da bana sarıldı.
Sonra kelebek köşküne gittim ve kargam yarın hashira toplantısı olucağını söyledi. Offf bir yandan sanemi bir yandanda giyuu. Resmen aşk üçgeni oluşmuştu. Yapıcak bir şey
olmadığı için erken uyumuştum. Sabah kalktığımda direk hazırlanıp hashira toplantısına gittim. Ama oraya geldiğimde giyunun kolu kırıktı. Abime baktım galiba abim giyunun kolunu kırmıştı. Oyakata-sama geldiğinde hepimiz eğildik (toplantıda ne söylüyolardı inanın bilmiyorum herneyse byee)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shifting anılarım
Fanfictionselam bu bir shifting anılarım kitabı.Beyenirseniz sevinirim