8.BÖLÜM

26 4 6
                                    

Uyandığımda hiç birşey hissetmiyordum. Ben saneminin kız arkadaşı olmuştum. Beni kimse sevmiyor diye biliyordum. Bu olayı abime söylersem beni öldürür ama abime söylemem lazım. Eğer sonradan haberi olursa beni öldürür. Derken telefonuma bildirim geldi. Bilinmeyen bir numara bana yazmıştı.
(?):selam güzellik günaydın.
Me:sen kimsin?
(?):benim giyu
Me:benden ne istiyorsun?
Giyu:seni istiyorum.
Me:numaramı nerden buldun?
Giyu:Orasını karıştırma. Eğer bu gün konum attığım yere gelmezsen abini ve sanemiyi öldürürüm
Me:oy sen büyümüşte benimi tehdit ediyon? Lan daha senin altında bez var. Ayrıca sanemi ne alaka?
Giyu:sanemi ile sevgili olduğunuzu duydum. Eğer gelmezsen onu canlı-canlı yakarım
Me:knk sanemi senden güçlü farkındasın değilmi?
Me:AT LAN KONUM! BEKLE BEN SENİN NASIL AĞZINA SIÇCAM. BEKLE SEN.
Giyu:*konum gönderir* akşam 5de görüşürüz tatlım.
Me:tatlım anandır lan! Ben 20 yaşındayım (karakterim 20 yaşında ben liseliyim)
Şimdi onun anasını laciverte boyadım. Onun bilmediyi birşey var. Ben...kara kuşağım. (Bu arada gerçekten kara kuşağım)

ZAMAN ATLAMASI
Saat beş olmuşdu. Hazırlanıp onun gönderdiyi konuma gitmeye başladım. Gönderdiyi konum sakura çiçeklerini gösteriyodu. Oraya vardığımda beni bekliyodu.
Giyu:selam tatlım görüşmeyeli çok güzel olmuşsun.
İşte şimdi anasını laciverte boyadım. Hayellerim gerçek oldu. Şimdi onu dövcektim
Me:şimdi sıçtım ağzına
İlk önce nağmıdeğer osmanlı tokatımı yapıştırdım sonra eşşek sudan gelinceye kadar dövüyodum. Taki hashiralar gelene kadar.
Tengen:lan hanako değilmi o?
Shinobu: kimi dövüyo bu?
Obanai:lan giyuyu dövüyo!
Sanemi:lan bekliyonuz gidip ayırsanıza!
Hashiralar gelip bizi ayırmıştı.
Obanai:siz niye kavga ediyonuz?
Me:GELMİŞ TEHDİT EDİYO DELİMİDİR NEDİR GERİZEKALI!
Herkes giyuya bakcakken giyu çoktan gitmişti.

shifting anılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin