Ο χορός της τρέλας

34 0 0
                                    

Λένε πως είναι ευλογία να κάνεις έρωτα για πρώτη φορά με το άτομο με το οποίο είσαι παράφορα ερωτευμένος. Ο έρωτας όμως είναι ένας χορός στον οποίο σέρνεις μόνο εσύ. Μερικές φορές τόσο ξέφρενος, που οι γύρω σου δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα βήματά σου. Σε βλέπουν για τρελό. Και άλλη μουσική ηχεί στα τύμπανά σου. Ένας χορός για δύο.

Φαντάσου ένα στοίχημα με τίμημα τη ζωή σου. Ποιό είναι το στοίχημα αυτό; Δεν σταματάς να χορεύεις μέχρι να πάψουν τα όργανα και να επικρατήσει απόλυτη σιγή. Η πρόωρη παύση ταυτίζεται με θάνατο. Έναν αργό, βασανιστικό θάνατο. Αν εγκαταλείψεις, τη στιγμή που η μουσική αντηχεί σε όλη την πλάση και η ψυχή σου σε εκλιπαρεί να χορέψεις μέχρι την τελευταία σου ανάσα, αργοπεθαίνεις μόνος.

Οι παρατηρητές στέκονται με απορία στις καρέκλες τους. Αναρωτιούνται από πού πηγάζει αυτή η λύσσα. Απολαμβάνουν το ποτό τους και τη μουσική, σε ικετεύουν να πάρεις μια ανάσα, να ξαποστάσεις. Αλλά η θηλιά στον λαιμό δεν σε αφήνει. Αλίμονο στον απελπισμένο που χορεύει για τη ζωή του!

Το νερό που επιχειρείς να προσφέρεις στον ερωτευμένο, δηλητήριο στο σώμα του. Θα συνεχίσει το χορό του μέχρι να τον απαρνηθεί το ίδιο το σώμα, θα ξεσκίσει όποιον βαλθεί να τον τερματίσει. Δεν έχει ανάγκη από χειροκρότημα. Χειροκροτούν οι δικοί του αχόρταγοι θεοί. Ή μήπως είναι μανιασμένοι δαίμονες; Δύσκολο να τους διαχωρίσει πλέον, ακατόρθωτο να τους βάλει χαλινάρι. Πασχίζει να κόψει τη θηλιά του, σέρνεται στη γη παραδομένος σκλάβος που εκλιπαρεί για λύτρωση.

Αντίκτυποι του Σύγχρονου Σκοτεινού Κόσμουحيث تعيش القصص. اكتشف الآن