Merabalar
Keyifli okumalar.
*******************************"Daisy,yerinde durur musun lütfen?" Daisy evin içinde sadece pijamalarıyla koşuştururken kafasını hayır anlamında salladı "Hayır,yakalayabilirsen yakala beni!" Neville iç çekerek evin içinde koşuşturmaya devam etti,Daisy Evan'dan bir şeyler öğrenmişti.
Gününün büyük bir kısmını Evan ile Karanlık ormanda geçiriyor,geride kalan zamanını ise evde Neville'in kucağında geçiriyordu. Neville bundan şikayetçi değildi,ama bu gün gitmedikleri için enerjisini atamayan kızı vahşi hayvanlar gibi evin içinde koşuşturuyordu ve kedisini de peşinden sürüklüyordu.
"Daisy,hadi ama!" "Yakalarsan giydirisin!" Yemek masasının etrafındaki dördüncü dönüşlerinin ardından yorgunlukla anlındaki teri sildi Neville,sanırım biraz yaşlanmıştı. Yirmi dördüne daha yeni girmiş olabilirdi,ama yaşlanmıştı işte.
"Ya Evan!" Evan zorlanmadan kızı omuzları üzerine attı,Neville'in aksine sanki daha yeni yirmilerine girmiş gibi enerjikti. Neville bazen kıskanmıyor değildi. "Yakalandınız küçük hanım,şimdi üstünüzü giyin."
Daisy pes ederek alnını Evan'ın kafasına yasladı,pazar eğlencesi buraya kadarmış demek diye düşünüyordu içinden. "Yarın yine ormana gidecek miyiz Evan?" Evan hevesle bakan mavi gözlere baktı,yavru köpek bakışlarını Neville'den almıştı.
"Tabi ki de gideceğiz küçük hanım,sizin bu enerjinizi yalnızca yaratıklar alır!" "Kızımı yaratıklara alıştırma baba,onlardan birisine dönüşüyor." "Ya baba!"
"Hadi koş büyük babaya." Evan Daisy'i yere bırakırken konuştu,mutfaktan Barty ise kendisine yaşlı dediği için bir kaç yabancı küfür duyulmuştu.
"Yarın davaya katılacak mısın?" Neville içtiği meyve suyunu yerine bıraktı "Tabi ki de katılacağım,kızımı ona bırakmam." Evan gururla oğlunun omzunu pat-patladı. Manyak ve inatçı tarafını hep kendine benzetirdi. Her ne kadar sonrasında Barty'den karnına bir dirsek yese bile gurur duyuyordu işte.
"Sen gelecek misin?" "Kaçırır mıyım? O safkan züppesine birde ben çakacağım!"
*******************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorzunuz bakalım?
Opia nereden tutsam elimde kalan ama aynı zamanda da silemediğim kurgularımdan. Muhtemelen çok uzunda sürmez,bir kaç bölüm sürüp biter.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia
FanfictionTheodore Nott ve Neville Longbottom'un inişli çıkışlı evliliklerinde işler iyice karışmaya başlamıştı-Theoville.