Marina tüm yol boyunca uyumuştu arada uyanıp mırıldanıp yeniden uyumuştu bu halleri jungkook'u yol boyunca eğlendirmişti, otele geldiklerinde marina hâlâ uyuduğu için jungkook onu odalarına kadar kucağında taşımıştı jungkook bu halinden rahatsız değildi marina oldukça hafif ve çelimsizdi zaten.
yüzüne vuran güneş ışınlarıyla marina yeni bir güne gözlerini açmıştı, jungkook onun rahatsız olacağını düşünerek yerde yatmıştı çünkü sadece bir yatak vardı, marina küçük elleriyle gözlerini avuşturdu yattığı yerden kalkıp afallayarak etrafına bakındı yerde yatan bedeni görünce hafif bir korku hissetti bedeninde yavaşça yanına eğilip yüzüne gelen saçlarını çekmek için elini uzattı, jungkook anı refleksle gözlerini açıp marina'nın kolundan tutup altına aldı, elini marina'nın boğazına yerleştirip sıkmaya başladı, marina gözleri kocaman olmuş bir şekilde jungkook'un yüzüne bakıyordu yaydığı feromonlar baş döndürücüydü gözleri dolmaya başlamıştı, jungkook'un elini kavradı yüzü artık kızarmaya başlamıştı.
"L-lütfen B-bırak."
Jungkook elini boğazından sertçe çekip yerden kalktı, marina öksürerek boğazını tuttu.
"Öyle yaklaşılır mı insana?"
Marina gözlerinden akan yaşları silip korkan gözlerle jungkook'a baktı.
"Yüzüne saçlar gelmişti onları çekmek istedim özür dilerim."
Marina korkudan titrerken yerden kalkıp öksürerek banyoya doğru yöneldi.
"Benim uykum çok hafif o yüzden uyurken temas etme."
Marina banyoya girip kapıyı kilitledi, jungkook yatağa oturup elini yüzüne bastırdı, komidinin üstünden telefonunu alıp bildirimlere bakındı günün magazini jungkook ve eşi hakkındaydı ismini bilmedikleri için kızıl saçlı yeşil gözlü kız diye yazmışlardı her sayfada, jungkook sırıtarak yazılan şeyleri okuyordu.
"Marina hakkında güzel yorumlar var da bazı ibneler baya baya yazılıyor ona."
Jungkook, marina hakkında yapılan eleştiri ve yorumları tek tek okumaya başladı, genel olarak kız aşırı güzel yakışıyorlar tarzında şeyler yazılsa da taciz içerikli yorumlar da vardı.
"Kız tam sikilmelik vay amına koyim jungkook piçi bu kızı sikerken öldürür lol, ananı sikerek öldürürüm asıl oruspu çocuğu."
jungkook sinirle telefonu kapatıp yanına fırlattı uykusu yarım kaldığı için olsa gerek sinirliydi.
"çekeceğim var bu ibnelerden."
Jungkook yatağa uzanmış kendi kendine söylenirken marina banyodan çıktı üzerini kapatan tek şey üzerine örttüğü havluydu, kızaran yüzü havluyla sardığı ıslak saçları ve etrafa yaydığı feromonlar hepsi mükemmeldi, marina utanarak bavulunun önünde yere çöktü kapının tıklatılmasıyla korkuyla irkildi.
"Oda servisi!"
Jungkook oflanarak yattığı yerden kalktı karşısında havluya sarılmış çıplak bir beden beklemediği için afallamış bir şekilde önce kafasını başka tarafa çevirdi sonra da kendini toparlayıp yavaşça kapıyı açtı, marina geri geri çekilip kapıdan uzaklaştı.
"Kalvaltı getirdim efendim, Jae bey özellikle odalarına götürün gece çok yoruldular dedi."
Marina elini ağzına bastırdı yüzünün kızarmasına engel olamamıştı, jungkook sırıtarak garsonun getirdiği şeyleri içeri aldı, eşortmanının cebinden para çıkartıp eline sıkıştırdı.
"Kimseye gösterme sana harçlık kalsın."
Garson gülümseyip kafa salladı, jungkook da ona karşılık gülüp kapıyı kapattı, marina soğuktan titrerken kapının kapanmasıyla rahatlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wicked Game
Teen FictionDünya yanıyordu ve beni kurtarabilecek tek kişi sendin. •omegaverse• Jeon Jungkook