Jungkook suçluluk duygusu içerisindeydi marina otelin özel doktoru tarafından tedavi edilmişti, vücudunun arka kısmında bir sürü kesik vardı ve vücudu sargı bezleriyle doluydu.
Marina yatağın üstünde yüz üstü yatmış içtiği ağrı kesiciler ile ayakta durmaya çalışıyordu sakinleştirici içiyordu sürekli ve aldığı ilaçlar onun uykusunu getiriyordu."Marina."
Jungkook mahçup bir şekilde ensesini kaşıdı partinin başlamasına az kalmıştı ve gitmesi gerekiyordu ama onu tek bırakma düşüncesi onu iyice kötü hissettiriyordu.
"Efendim ben iyiyim merak etmeyin."
Jungkook yatağın diğer tarafına geçip oturdu, nasıl başlayacağını bilmiyordu ne demeliydi ne yapmalıydı öylece haber vermeden bırakıp gitmeli miydi yoksa onun yanında mı kalmalıydı?
"Bir parti var oraya çağırdılar beni gitmek istiyorum da sende gelmek- yani eğer kendini iyi hissedersen gel otelin üst bar kısmında olacağız."
Marina gülümseyerek kafa salladı, jungkook iyice kötü hissetmeye başlamıştı yatağın üzerinden kalkıp aynanın karşısına geçti saçlarını düzenleyip en ağır parfümünü sıkmıştı üzerine her an kızgınlığı başlayabilirdi ne yapacağı hakkında en ufak bir fikri bile yoktu.
"Ben gidiyorum marina iyi hissederse-"
Marina'nın uyuduğunu fark etmesiyle sözü yarıda kalmıştı jungkook'un, buruk bir gülümsemeyle kapıya yöneldi.
"Özür dilerim marina."
yavaşça kapıyı açıp odadan çıktı, marina ise aldığı ilaçlardan dolayı mışıl mışıl uyuyordu.
"neden böyle hissediyorum."
Bar'a doğru yürürken içten içe düşünceleri onu boğuyordu boş yere hem chan'ı hem marinayı kırmıştı, altı gün sonra geri döneceklerdi ve marina'nın vücudu yaralarla doluydu.
"Efendim!"
Jungkook marina'nın sesini duyunca büyük bir heyecanla arkasına döndü, siyah parlak taşlı askılı oldukça kısa sol tarafından aşağı doğru inen bir parçası olan elbise giymişti, saçları oldukça salaştı yüzünde ise sadece ruj vardı makyajsız olmasına rağmen oldukça güzel görünüyordu olduğu yerde öylece kalakalmıştı onun uyuduğunu düşünmüştü.
"Ben de sizinle gelebilir miyim?"
Jungkook ağzı hafif aralıklı marinayı süzerken dalgın bir şekilde kafa salladı.
"G-gel"
Marina koşarak onun yanına geldi, jungkook sırıtarak marina'nın elini tuttu.
"Karım olduğunu unutma ve buna göre davran."
Marina gülümseyerek kafa salladı hayatında ilk defa partiye geliyordu daha doğrusu bar'a geliyordu, bardan yükselen müzik marina'nın kulaklarına doluşuyordu.
"Baya yüksek sesli!"
Jungkook gülerek bardan içeri girdi marina da peşinden içeriye girdi etraf o kadar ışıklıydı ki marina'nın gözlerini alıyordu etrafına bakındı o kadar güzeldi ki herşey etrafta dans eden insanlar yaydıkları feromonlar içkiler müzikler herşey mükemmeldi.
"Oo jeon ailesi de gelmiş."
Marina gülümseyerek etrafına bakınırken jungkook onun elini bırakıp arkadaşlarının yanına gitti, marina tek kaldığı için olsa gerek korkmaya başlamıştı etrafındaki insanlar aç kurt misali ona bakıyordu, yüzündeki o gülüş solmuştu birisinin koluna çarpmasıyla korkarak gözlerini sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wicked Game
Fiksi RemajaDünya yanıyordu ve beni kurtarabilecek tek kişi sendin. •omegaverse• Jeon Jungkook