2- Şehvet Yüzüğü

14 0 9
                                    

Asansördeki kalabalık yüzünden Marin'i hala onuzlarımda yukarıda tutuyordum.Nedeni ise barizdi.Şehvet halkasına gidiyoruz fakat asansör aşırı dolu olduğu ve bilmem kaç tane sapık günahkarla aynı yerde olduğumuz için Marin'e dokunmalarına izin veremezdim.Şuan biri ona dokunursa olacakları hayal edebiliyorum.

Hayal:
Biri Marine'e dokunur.

Marin:
"Bana mı dokunuyorsun lan OROSPU ÇOCUĞU!?!!GEBER AMINA KODUMUN OĞLU!!"

*kelebeğini çıkarır

Bağcılar kekosu gibi kelebek salladığını ve milleti bıçakladığını düşünün.Ve bunların hepsini 1,60 boyuyla yapıyor.

Skcndjxmdlcnxmcjdmcn

Hayal sonu:

Her neyse.Asandörde beklerken Buxie açıkça memnun değil gibi kollarını kavuşturmuş ve gülümsemesine rağmen somurtuyordu.

Buxie:
"[Homurdanıyor] Niye tüm Cehennem bu asansörde?"

Hailey:
"[Gözlerini devirdi] Nedeni bariz değil mi?"

Jack:
"Uh...daha şimdiden 31 çekiyorlar.Ne kadar kaldı?"

Marin:
"Yüksekte olduğum için şanslıyım.[asansör düğmesini görmeyi başarıyor] Nerdeyse geldik."

Asansör kapıları açıldığında Marin ile aynı anda bağırarak koştuk.

Jack ve Mari:
"Çekilin önümüzden sizi 31'ci orospular!!"

İki elimde Marin'i kaldırırken ve ikimiz de hızla asansörden çıkarken Buxie ve Hailey hemen arkamızdan koşuyorlardı.

Buxie:
"Evet evlat!İşte temiz hava!"

Hailey:
"[Derin bir iç çeker] Sonunda."

Hızlıca kendimizi şehvet halkasının sokaklarına attık ve bir köşede oturup dinlenmeye karar verdik.Hailey asansördeki kokudan dolayı kusarken ben de Marin'i yere indirdim.Buxie ise duvara yaslanıp kollarını kavuşturmuş şekilde gök yüzüne bakıyordu.

Ardından Hailey'nin kendine geldiğini ve Buxie'nin yanına oturduğunu gördüm.Buxie bir sigara yaktı ve Hailey'e teklif etti.Hailey ufak bir gülümsemeyle sigaradan bir nefes çekti.Ardından ben de sigaralarıma ulaşmak için pantalonumun arka cebine uzandım fakat cebimde hiçbir şey yoktu.Asansöre binmeden önce iki kez kontrol etmiştim ama.

Jack:
"Siktir ya."

Marin bu sırada bana döndü.

Marin:
"Buxie'den bir sigara isteyebilirsin.Eminim sana verir."

Jack:
"Bundan emin değilim Marin.Bilirsin,Buxie ile daha bugün tanıştık ve Hailey dışında ikimizle de pek ilgilenmiyor gibi."

Marin:
"Denemekten zarar gelmez.Ayrıca onunla ne kadar çok diyalog kurarsan o kadar hızlı kaynaşırsınız."

Bir an düşünmem gerekti.Sonuçta onu sadece birkaç saattir tanıyorum.Toplantılara bile gelmiyordu zaten.Yine de onunla konuşmam gerektiğini fark ettim çünkü şuan bulunduğumuz yüzükte sadece kafa yapan tarzda sigaralar satılıyordu.Ayık kalmam gerektiği için Buxie son çaremdi.
İstemsizce yanına yaklaştım.

Jack:
"Hey Buxie."

Bana döndü ve öylece baktı

Buxie:
"Evet?"

Cehennem Hayatı - Sezon 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin