3- Kurtarıcım Via

9 0 6
                                    

Pov: 3. Şahıs bakış açısı

Ekip tamamen köşeye sıkışmışlardı ve yapacakları çok fazla şey yoktu.Ajan #2 ve cherub melekleri çevrelerini sarmış durumdaydı ve çember giderek daralıyordu.

Marin:
"Tamam çocuklar...plan nedir?"

Jack:
"[Ağzındaki kanı siler] Yaralarım iyileşmiyor.Sebebi ne bunun?"

Buxie:
"Bilmiyorum.Ama zayıf hissediyorum.Ve normal bir derebeyinin aksine benim vücudumu iyileştiren şey içimdeki virüs olmalıydı.Ama bir nedenden ötürü iyileşmem yavaşlamış gibi."

Çember daha da daralırken Jack derin düşüncelere dalıp bir plan yapmaya çalıştı ama Ajan #2 nin sözüyle bölündü.

Ajan #2:
"Pekala millet.Eğlencemize bu kadar ara verdiğimiz yeter.[sinsi gülümsemesi büyüdü] Hadi devam edelim."

Hepsi yavaşça dörtlünün üzerine yürümeye ve silahlarını onlara doğrultmaya başladılar.

Jack:
"[Mırıldanır] Piç kuruları."

Ajan #2:
"Oho!Bunu dediğine pişman olacaksı-"

???:
"Ben olsam öyle demezdim."

Birden bire bir figür karşı binanın çatısından fırladı ve yere mor devasa bir alev topu fırlattı.

Birden bire bir figür karşı binanın çatısından fırladı ve yere mor devasa bir alev topu fırlattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Alevlerin bina olduğunu hayal edin)

Bunu yaptığı sırada herkes (sekizi de) dağıldı fakat sadece cherublar ve Ajan #2 siper aldı.Çünkü Jack ve diğerleri bunun kim olduğunu çok iyi biliyordu.

Gizemli figür:
"[Yere zarifçe indi ve gülümsedi] Anlaşılan hala bana ihtiyacın var Jack~"

Jack:
"Via!Bizi nasıl buldun sen ya?"

Octavia:
"Müstakbel kocamın yerini bilmeyecek değilim."

Marin ve Hailey:
"Oooooo!"

Jack:
"[Yanakları kızarır] Her neyse işte.Güçlerimiz körelmiş durumda ve nerdeyse ölüyorduk. [Octavia'ya sarılır] Yine de gelmene sevindim tabi."

Octavia:
"Ben de-"

Ajan #2:
"Hey!Bizi ne çabuk unuttunuz! [bir elini makineli tüfeğe,diğer elini roket atara dönüştürdü] Eğlenceye yeni biri katılmış anlaşılan."

Octavia:
"[Diğerlerine döndü] Bunları ben hallederim.Siz dinlenin.Sonra güçlerinizin neden köreldiğini öğreniriz."

Jack:
"Gerek yok.Birlikte hallede-"

Octavia:
"[Parmağını Jack'in dudağına götürdü] Bırak da kalanı annecik halletsin~"

Hailey:
"Ooooooo!!"

Cehennem Hayatı - Sezon 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin