Zsuzsi
- Mit keresel?- Kérdezte Dani.
- Csak valami rágcsát.- Nyitogattam a szekrényeket a konyhában de sehol nem találtam. Sóhajtva felállt és a fejem fölötti szekrényt kinyitotta és felém nyújtotta a hagymás tejfölös pringlest.- Köszi.- Mosolyogtam rá. Olyan szép a szeme.
- Mi?
- Mi mi?- Kérdeztem vissza.
- Valamit motyogtál.- Nevetett.
- Semmit.- Vágtam rá. Lehajtottam a fejemet, hogy ne lássa a pirulásomat.
- Gyönyörű vagy amikor elpirulsz.- Emelte fel a fejem, hogy a szemembe nézzen. Hát persze, hogy csak mégvörösebb tudok erre lenni.
Felültem a pultra és kinyitottam a csipszet. Egy darabot Daninak nyújtottam aki a szájával el is vette, végig a szememet nézve.- Csörög a telefonod.- Mosolyogtam amikor már jó ideje szólt a telója.
Kivette a zsebéből és felvette.
- Cső...oké, hívd össze a csapatot...nálam...csá.- Zavarta le gyorsan.
- Mi történt?- Kérdeztem egyből.
- Kapott egy fülest Vivi, hogy Vajkék ma ki akarnak repülni az országból.- Lett komoly az arc kifejezése. Ettől mégjobban nézett ki.- Megyek átöltözni.- Hagyott magamra. Elővettem a telefonomat a zsebemből és kiraktam egy insta sztorit a csipszemmel aztán a lépés hangokra felfigyeltem. Azt a mindenit.
- Hű.- Dani nevetett a reakciómon és közelebb lépett.- Csini vagy.- Igazítottam meg a gallérját mosolyogva.
- Megint elpirultál.- Mosolyogva állapította meg. Megszólalt a csengő. Dani sóhajtva ment be engedni a csapatot.
- Sziasztok.- Mentem hozzájuk köszönni.
Mindannyian bementünk az irodába.
Kevin közölte a tervet.- Mindenkinek tiszta?- Kérdezte.
- Én is megyek.- Léptem Dani mellé határozottan aki mégközelebb húzott magához.
- Nem tartom jó ötletnek.- Mondta Vivi.
- Miért?- Kérdeztem vissza.
- Nincsenek emlékeid. Lehet átversz minket. Mi van ha Vajk embere vagy? Jobb ha maradsz.
- Az volt. De mindig is hozzánk tartozott.- Védett meg Dani.
- Induljunk.- Állt fel Kevin. A csapat követte őt és leghátul Dani jött velem.
>>>
A reptér felé tartunk üldözve Vajkékat.
- Csak ne essen bajod.- Fordultam a vezető Danihoz.
- Nem fog. Ne aggódj.- Fogta meg a kezem a jobbjával.- Oké srácok tapossunk bele.- Szólt a fülesbe a többieknek.
A kesztyű tartóhoz nyúlt és kivett belőle egy fegyvert amit nekem adott.
Lehúztam az ablakot és az előttünk száguldó autóra lőttem folyamatosan.
A kocsi gyorsított ahogy egy repülőhöz ért aminek a hátulja nyitva volt így gond nélkül felhajtott.
Elénk ment Gaben Vikivel és ők is felhajtottak az egyre gyorsító gépre.- Tartsd a kormányt és a tempót.- Nézett rám Dani. A kormányhoz nyúltam ő pedig elkezdett kimászni az ablakon.
- Mit művelsz?
YOU ARE READING
Ölnék Érted! /T.Danny ff./
FanfictionTe élnél a milliárdos testvéreddel? Nem kell semmiért sem megdolgoznod, csak élvezed a gazdagságot. Kövesi Zsuzsi a testvérével lakik aki kőgazdag. Azt nem tudja a lány, hogy Kevinnek honnan van ennyi pénze de már hozzá szokott ehez a kényelmes él...