mektup

11 1 7
                                    

7 Eylul 2028

Yine her gun yaptıgım gibi bakkalı çırağım Bora'ya actırmıstım. Saat 13.35i gosteriypdu, anca kalkabilmistim.
Hemen ustumu giyinip asagı bakkala indim.

Musteri yoktu, Bora uyuyordu.
"Senin yapacagın isi sikeyim" diye bagırdım. Yerinden sıcrayarak kalktı.

Hemen yeni gelen malzemeleri dizmeye basladım. Cıragım Bora Karabey benden hoslanıyor idi. Ama hic yuz vermiyordum. Agırdan almak gerekirdi boyle seyleri.

Saatler boyle gecip gitti. Arada Borayla atıstım, urunlerede elimden geldigi kadarıyla zam getirip yanlıs fiyatlarla sattım. Esnaf olmak kolay degildi bugunlerde. Birazda kendi ekmegimizi dusunememiz gerekliydi.

Aksama dogru Boranın mesaisi bittigi icin gondermistim. Birazdan bakkalı kapatıcaktım.

Birden iceri full siyah giyinmis bir adam geldi. Yuzu gozu belli olmuyodu. Bir an Robin hoodun geldigini ve versiye defterindekilerin hepsini odicegini sanıp mutlu olmus idim.

Ama adam yuzume bir mektup fırlatıp kactı. Arkasından kosmaya calıstım ama bakkaldan cıktıgı gibi ısınlanmıstı sanki.

İceri gecip mektubu okumaya basladım...

***

Gunun 4. vakasıyla karsı karsıyaydı Hayrunnisa. Anlastıgı kafelere gidip falcılık yapıyordu. Gittigi kafelerin masalarına tek tek dinleme cihazı koyup milletin hayatını ogrendikten sonra yanlarına gidip fallarına bakmayı teklif ediyordu. Dinledigi kadarıyla atıp tutuyordu millete. Hepside inanıyordu.

Suan ise sevgilisinden ayrılmıs bir kızla ugrasmaya calısıyordu. Kızın baba parası yedigi ortadaydı. Hayrunisa kızın kafasına yapısmamak icin zor duruyordu. Bir az daha agzını yaya yaya konusursa agzını yuzunu sikmeye baslayabilridi.

"Goruyorum ki siz cok mutlu bir donem gecirmissiniz bu kisiyle, ama birden araya 3.kisiler girmesi dolayısıyla bu mutluluk sona ermis." dedi Hayrunnisa.

"Ay eveet tatlım nerden anladoonn" dedi Sarı Çiyan.

"Goruyorum iste amına caktıgım nerden anlıcam" dedi Hayrunnisa tutamamsıtı kendini.

Kız aldırıs etmeden devam etmesini soyledi.

Hayrunnisa tam 2 saat bununla ugrasmıstı hic olumlu seyler soylememisti kıza gıcık oldugu icin. Sarı Çiyan olumune guvenmisti anlasılan.

Bu kafeden cıkıp digerine gecmeyi planlıyordu ki birden adam cıktı karsısına. Bir sey demeden oylece duruyordu. Biraz gizemli gozuktugunden Hayrunnisanın dikkatini cekmisti.

Adamda donmus kalmıstı. İkiside birbirinden etkilenmis gibiydi. Adam elinde bir mektupla Hayrunnisaya uzandı. Hayru onu cekinceli bir tavırla aldı. Cilveli bakıslar atıyordu. Adam bakakalmıstı basını saga sola cevirip kendine gelmeye calsıtı. Kızın omzuna dokundu ve arkasını isaret etti. Hayrunisa arkasına bakıp ne oldugunu anlamaya calsırken onune dondugunde adamın gittigini farketti. Resmen onu kandırmıstı hain oevladı.

Hayrunisa krndine geldikten sonra mektubu okumaya basladı...

***

"OFFF COCUKLAR SİZE AYAGIMIN ALTINDA DOLASMAYIN DEMEMİS MİYDİM!!!" diye bagırıyordu Rukiye, bu cocuklar cok olmaya baslamıstı acaba evlatlık mı verseydi.

Hem gay bar yonetip hemde 3 cocuklu carsaflı bir bayan olmak Rukiye icin cok yorucu geciyordu.

Lise bittikten sonra kapanmıstı ama hala eksik bir seyler hissediyordu, calısmaya karar vermisti ve gay bar acmıstı. Tanımadıgı birisinden olan bu gayri mesru pic cocuklar ise gay bar actıgı ilk senelerde olmustu. Onları seviyordu ama isine de odaklanmaktan vazgecmiyordu.

"Aneee cicika tennimmm aneeee" dedi Rukiye jr 1. Gelen gay kürt musterilerden ozlu sozler ogrenmislerdi.

"Agzına sıctıgımının pici gec surda otur gay porno izle canımı sıkma seni sokaga atarım." dedi Rukiye.

"Cok konusma ane babam siker belanı." dedi Rukiye jr 3. Gay sarhos birisinin elini tutmustu. Adam kendinde degil gibiydi.

"Dikkat et annen sikmesin belanı gel buraya allahın belası." dedi Rukiye. Son zamanalrda cok simarmıslardı. Cocukları yukarı eve goturmeye karar verdi.

Cocukları eve gonderdikten sonra gece olup mesaisi baslamıstı. Gelen cılgın gaylerle ugrasmaya baslamıstı.

Bir tane adam geldiginden beri sadece icecek icip oturuuodu. Tam onunde durdugundan dikkatini cekmisti. Buraya gelenler genelde eglencesine gelitodu dertlenmeue degildi.

Adama donup "Biraz daha biseyler icmek ister misiniz " diye sordu. Adam basını iki yana sallayıp garip bi sekilde mektup verdi eline. Rukiue mektubu incelemeye basladı. Basını yukarı kaldırıp adama bakacakken coktan gitmis oldugunu farketti.

Allah allah diyip bismillah cekerek mektubu okumaya basladı...

***

Deli HoptekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin