And A is...

598 12 13
                                    

Arkadaşlar A Charles. Charles ölmedi. Charles A. Tamam tamam söylicem vurmayın djdjjg

A Charles ve Charles da...

-Yazıyo merak etmeyin dnfjjfgk























Wren!!!!

A is Wren snfnjgjg (tabi sızan senaryoya göre)

-Maddeleri Seventeen sitesinden çevirdim yanlışlarım olabilir.

MAJOR "Pretty Little Liars" Yaz Sezon Finali Senaryosu İnternete Sızdı! Marlene King Bundan Hoşlanmayacak!

(önemli şeyleri derledim ve çevirdim.)

*Wren Kingston gerçekten Charles Dilaurentis, bu da Hanna başından beri haklıydı demek oluyor. Charles gerçekten ölmedi.

*Wren Jason'dan 1 yaş büyük.

*Wren tüm hayatını Radley'de geçirdikten sonra, Bayan Dilaurentis onun sahte ölümünü fark etti ve konunun üstünü kapatmak için Radley'nin yönetim kuruluna girdi.

*Spencer küçükken Wren'i/Charles'ı gerçekten gördü. Ürkütücü şekilde dans eden Maddie Ziegler'ın oynadığı küçük kız Spencer'ın uzun süredir hatırlamadığı Radley'deki küçüklüğüydü. (tam çeviremedim ama mantığı bu bende tam anlamadım yazan karışık yazmış dnfnfjf)

*Melissa Wren'e yardımı kabul etti çünkü Bethany'yi canlı canlı gömdüğü için kendini suçlu hissediyordu.

*Alison'a o gece Wren vurdu. Çünkü onun Cece Drake olduğunu düşünüyordu ve Bethany'yi Cece'nin öldürdüğüne inanıyordu.

*Alison Charles'ın kimliğini baloda öğrenecek. (Marlene haklıymış lan ciddi doğru cevaplamış yani :P)

*Charles kimliğini açıkladıktan sonra kaybolacak. TEKRAR.

Bundan sonra bir tane daha madde var ama bölüm sonuyla ilgili ve spoiler'ı bile geçiyo o yüzden yeni bölüm olarak yazıcam.

Pretty Little LiarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin