Capitolul 4

12 0 0
                                    

 A.n :  Pentru muzica-pentru ca am pierdut link-ul intrati aici : http://c-aleika.tumblr.com/ si vedeti in playlist " fantasy- BrunuhVille " :D 



Draga jurnalule,nu ne-am mai scris de mult.

 Nu e amuzant cum un moment ma adresez tie-un obiect neinsufletit iar un moment mai tarziu unui posibil cititor de parca as fi cine stie ce autor faimos. Oh,ha-ha. Parca-mi vine sa-mi dau ochii peste cap-si da,au trecut luni de cand nu te-am mai folosit -si da,stiam ca existi - si nu,n-am avut chef. 

        "Poti simti diferenta ? " 

Mhm. Si eu. Dar adevarul e ca nu stiu ce e in capul sau viata mea. Simt dar nu pot sa plang-nici nu vreau de altfel.  E putin penibil-dupa totate cele-sa mai irosesc apa corpului din orice. 

Oh ! Am descoperit atatea lucruri noi ! Am si redescoperit cateva-precum faptul ca imi cam place [recunosc] sa te mazgalesc cu scrisul meu special . Cred ca te simti important. Sau blestemat. 

Am descoperit ca-mi place metal-ul. Folk si black si death si medieval. Si mai sti atunci,draga cititorule/plictisitule,cand ti-am spus ca m-am mutat langa o padure ? E atat de frumoasa ! O explorez zilnic cu Aeda-un catoi negru cu o labuta si un ochi incercuit de blanita alba. Zgardita are un papion alb. E hilar de privit dar periculos de stat aproape. E al meu-doar al meu.

Sti ? Am gasit niste ruine printr-o poenita. Ma intreb ce-o fi fost acolo..Inca n-am apucat sa inspectez prea mult acea zona..e totusi bizar noaptea iar eu-cu tot cu anii mei- preferam sa privim pe geam cum trec acele ore reci ca stanca. 

Oh,oh..viata sociala ? Huh ?  Nu. Serios precum un judecator enervat.  Ma limitez la educatie-e necesara orgoliului. Aina si restul ? Traiesc. Exista. Dar nu pentru mine si nu pentru lumea mea. Lumea lor e reala pe cand a mea e fantastica,magnifica...

                       *                                        *                                  *

Ma simt stupid. Presupun ca ma grabesc.. 

Oare intelegi ceva ? Oare inca ma compatimesti ? Atunci prost...foarte prost faci,sfanta creatura umana. Tu inca sti nimic-si da-am vrut sa ma exprim asa. De fapt,sustin ca esti precum celelalte creaturi din jurul meu - " usor-bine-super-cool-swag-nigga-bitchin'-yaaay ! "  Can you feel me ?! Dar totusi..Daca..Daca ! ..inca citesti atunci poate-poate ii poti dovedi sufletului meu,entitatii mele ca eu -monstrozitatea lui Dumnezeu- ma insel si ca nu citesti doar pentru a rade pe seama fiintelor cu o alta gandire. 

Cate as mai spune si cate mai am de spus..dar e brusc si-mi e prea greu. Mi-e somn iar cerneala e pe gatate. Mai folosesti asa ceva ? Eu da. Aparent.. Sper ca ma vei duce la capat si-mi vei accepta provocarea,omule. 

Eu inca n-am facut prea multe..Insa am cunoscut pe cineva. Imi da fiori. Fiori reci de teama si fiori ciudati-ca acel presentiment pe care il ai inainte sa vomiti. 

Sper sa nu mai vad acea creatura niciodata. 

Opheliane.


Ooookay. N-am mai scris de cam un an si scartaie,dar sper sa imi revin,haha. Am inceput cu povestea asta pentru ca e mai simplu de scris la ea. Am inceput sa scriu si la "love and hate means you ",insa e doar inceputul si va mai dura ceva-recunosc. Sper sa va placa si de asemenea sa incep sa intru in actiune cat de curand DX . Multam' de atentie !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 25, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Draga jurnalule..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum