Draga caietule,
Te folosesc degeaba si te anunt de pe acum ca vei fi inundat de gandurile mele anormale,asa ca vreau sa-mi cer scuze tie si celui care te va deschide intr-o buna zi. Poate par nebuna,tocmai ma adresez unui caiet,dar in fine.
Imi doresc ca atunci cand insfarsit voi muri,sa gaseasca cineva "opera mea". Totusi,atata timp cat persoana care va citi asta nu ma cunoaste personal..ei bine cred ca va fi putin confuz,caci nu sunt genul care noteaza tot.
Ah,totusi va fi greu. Ma simt limitata,urmarita..dar ce am de pierdut ?Cred cu desavarsire ca va fi o comedie pe cinste.
Azi e prima zi in Messines,iar daca nu stiti,e un orasel cu mai putin de 1000 de locuitori din Belgia.
Simt deja cum sentimentul de singuratate incepe a ma strangula din nou..Bine inteles,nu e ceva nou,caci mereu am fost singura,o ciudata respinsa de societate.
Avusesem o singura data un iubit,dar m-a lasat pentru alta in mai putin de o saptamana.Cred ca nu eram destul de buna..Nu,nu cred. Sunt sigura. In fine,nu am suferit..prea mult. Inca o mai aveam si o am pe ea- Aina-cea mai buna prietena a mea. E cu cativa cm mai mare ca mine,cu piele alba precum laptele,roscovana cu doi-trei pistrui si niste ochi verzi mai frumosi decat cel mai pretios smarald.
Ea pare a fi un inger in adevaratul sens al cuvantului, insa eu o cunosc prea bine pentru a cadea prada aparentelor. Stiu prea bine ca atunci cand cineva o raneste pe ea sau pe cineva drag ei,se poate transforma in insusi diavolul. De asta o iubesc..Ba nu,mint. O iubesc pentru ca din multimea de specimene cretine,idioate si malefice,ea a fost singura care mi-a intins o mana si m-a ridicat la suprafata. De atunci suntem cele mai bune prietene,chiar daca intre timp a reusit sa trezeasca in mine un sentiment nou,ca printr-o vrajitorie. Ma sperie,dar stiu sa pastrez un secret mai bine ca oricine. Nimeni nu trebuie sa stie nimic,mai ales mama.
Aah~,si cate as mai spune in seara asta daca nu as fi atat de franta. Ei bine. Cred ca ne vedem maine,oricine ai fi tu.
Noapte buna,
Opheliane.
Okayy~ cam atat cu prima parte,v-as pune si poza cu Aina insa inca nu am descoperit de ce nu-mi accepta nici macar un link. :)) In fine,sper sa va placa si sa aveti putina rabdare.actiunea incepe putin mai tarziu de data asta XD
P.s: scuze de greseli,e scris pe telefon .
CITEȘTI
Draga jurnalule..
RandomIntr-un final capitolul urmator. E putin-dar suficient pentru inceput.