1

901 74 84
                                    

Yeni kuguma hoşgeldiniz 🦋

İlk yorum yapan ve oylayanı. Diğer bölüm başa yazacağım.

~
12 Ağustos 2024

Az yalan söylenmez; yalan söyleyen her yalanı söyler!

-Victor Hugo -

-Victor Hugo -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yalanlar...
İnsanlar...
İkiside aynı şey benim için insanlar iki yüzlü yaratıklar kendi çıkarları için başkalarının huzurunu bozan yaratıklar

Ben kimiyim ben Giray...
Kimsesiz Giray, Sevilmemişim Giray, İnsanların igrenerek baktığı Giray.
Soyadım yok,ben sadece bu dünyaya gelmiş ve gitmekte olan bir yolcuyum.

Hep düşünmüşmüdür neden diye...
'Sen lanetlisin Giray hayatın boyunca heryere uğursuzluk getirip duracaksın '
Doğru söylüyorsun baba...
Ben gerçektende uğursuz biriyim. Bunu yaklaşık 16 yaşında kabullenmiştim.
O günü asla unutamam... Bir köşeye kartonların üzerine sinmiş ve ısınmak için ellerimi birbirine sürtüyordum. Parmaklarım sızlamaya başlamış dudaklarım mosmor olmuştu açlıktan karın ve baş ağrısı ile belki bir umut beni biri gelip alır diye bekliyordum.

Ve geldi ilk defa o gün sevinmiştim ama fazla sürmedi. Önümde duran siyah arabadan inen adama kafamı kaldırıp baktım. Göbekli elinde yılan dövmesi olan bir adam.

Bana elini uzattı ve gülümsedi altın dişi gülümsemesiyle gözler önüne geldi. İlk başta çekinsemde nereden bileceksin küçüktüm... Bende bana uzatılan eli tutum belki bir umut beni yanına alır sever bağrına basar diye.

Çocuk aklı işte nereden bileceksin. O eli tuttuğum an herşey üzerime karabasan gibi çökmeye başladı. Hiç bir zaman bitmedi ve bitmeyecekte.

Aynadan yansıyan görüntüme baktım göğüsümün tam ortasında bir yılan mührü vardı. Elim oraya gitti ve bir anda kapının açılması ile birlikte kapıya doğru baktım.

Gelen Hakkı abiydi. Hafif kır sakaları olan mavi gözlü ve 1.83 boyunda bir adamdı Hakkı abi ve mekanın sahibiydi aynı zamanda tek değer verdiğim adamdı.

"Oğlum senin sıran " dedi.

"Tamam abi geliyorum" dedim.

GİRAY KAYA (GERÇEK AİLEM ERKEK VERSİYONU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin