Selamlarr 🦋
Nasılsınız?İlk oy atan Sudenaz138899 teşekkür ederim.
İlk yorum yapan DEONUM teşekkür ederim.
İlk yorum yapan ve ilk oy atanları yazacağım.
~
13 Ağustos 2024•"Ve beklenenler, neden hep vazgeçildikten sonra gelir?"
-Oğuz Atay-
'İnsanlara fazla güveniyorsun çocuk işte bu yüzden hep o cehennem çukurunda sürüneceksin.' dediğin gibide oldu bak halime kimsesizim ve evet sürünüyorum ve evet haklısın cehennem çukurunda sürünüyorum elimi tutup çıkaracak kimsemde yok...
Karşımda oturan adam... Bu cehennem çukurunda biraz daha yanmam için her gün tonlarca odun atan adam karşımda şuan bana bakıp sırıttıyor.
"Para tam patron" dedi takım elbiseli adam.
"Koy kenera" dedi Akif.
"Benim malzeme nerede" dedim.
"Biraz sohbet edelim ne bu acele." dedi Akif.
Dişlerimi sıktım ve "İşim var ver malı gideceğim" dedim sinirle.
"Ooo sakin ol şampiyon sana ihtiyacım var kendini sinirlendirme erken yaşlanırsın " dedi.
Ona hiç bir şey demeden baktım. İğrenircesine... Sanki bir hayvan leşine bakar gibi.
O da bu bakışlarımı fark etti ve yanındaki adama
"On tane hap yedi tanede tüpte getir" dedi.
Sonunda çünkü biraz daha sakin kalamazdım. Bir an önce gidip içmek istiyordum. Çünkü bir tek o zaman acılarım geçiyor.
Adam elinde bir çanta ile geldi ve Akif'e verdi.
"Sana bir kaç gün yeter bunlar" dedi ve çantayı bana uzattı bende elinden hızla çektim.
Gülmeye başladı pis gülüşüyle insanlara işkence yaparken öldürürken ki gülüşü...
Altın dişi görünüyordu kocaman göbeği yüzünden zor kapanmış gömleğinin üzerinde kan izleri vardı...Hangi günahsız insanın canına kıydı acaba kaç aileyi çocuğundan kopardı kaç aileyi babasız bıraktı kaç genç kızın hayallerini yıktı. Bu adam acımasız bir psikopattı...
Ve şuan karşımda oturmuş gülüyordu.
Merak etme Akif Ersoy seninde sonun gelecek hemde kendi ellerimle öldüreceğim seni. Artık ölmek için yalvarıcaksın bana.Çantayı elime aldım ve hızla odadan dışarı çıktım. Ve çıkışa doğru yürümeye başladım.
Hava buz gibiydi hafif hafif yağmur atıyordu.
Acaba kim derdini anlatmıştı gökyüzüne...Havanın daha sert esmesiyle montumun cebine ellerimi soktum. Ve yürümeye başladım. Herkes sıcak evinde kanepesine oturmuş keyif yaparken benim gibileri ise soğuk rutubetli yerlerde ısınmak için can çekişirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRAY KAYA (GERÇEK AİLEM ERKEK VERSİYONU)
Teen FictionUmutsuzluk... Bende bir insanım duygusuz suratsız acımasız dediler.. Ama benimde bir zamanlar duygularım sevdiğim bir hayatım vardı... Giray eski ailesi yüzünden karanlık işlere bulaşmış uyuşturucu bağımlısı ve ring dövüşçüsü olan bir genç... Ve bi...