3

537 60 37
                                    

Selamlarrr 🦋

Nasılsınız?

Bana dizi önersenize Kore dizileri veya anime olur.

İlk yorum yapan yanli_zmayfa teşekkür ederim.

İlk oy atan kutayqw teşekkür ederim.

Gene ilk oy ve yorum atanı yazacağım.

~

14 Ağustos 2024

•Düştüğümüz kuyular sandığımız kadar dipsiz değil aslında, tutunmaya çalıştığımız ipler çok kısa."

-Charles Bukowski-

Hayat hep acımasız olmuştu. Ve olmayada devam ediyordu. Asla buradan kurtulamayacaktım.

Yer sanki ayaklarımın altından kayıp gidiyor gibiydi. Rakibim bana vuruyor ben ise uyuşturucunun etkisinden karşılık veremiyordum. Her şeyi çift görüyordum. Rakibim beni yumruklarken sunucunun " 2 dakika ara verilyor Akif Ersoy' un ricası üzerine " dedi.

Önümdeki adam bunun üzerine durdu ve ringin kenarına gitti. Ben ise kendimi yere attım ringe bir adam çıktı.
Kafamı kaldırıp bakmamla Akif piçiyle göz göze geldik yanıma yaklaştı ve kulağıma

"Ölmek istemezsin değil mi maçı bitir " dedi ve gitti.

İçimden koca bir siktir çektim bu adamın köpeği olmuştum.
Oturur pozisyona geldim ve Güntekin'e baktım ağzında sigarası beni izliyordu.

Suratında bir ifade yoktu...

Sunucunun "Raund tekrar başlıyor sayın izleyiciler bir tarafta ödülü 1Milyon olan bu dövüşü kim kazanacak Giray mı Mike mı" demesiyle İnsanlar bağırdı herkes bir şey diyordu ama anlaşılmıyordu sesler uğultu gibiydi.

Ve ben şuan ölmek istemiyordum heleki bir pisliğin beni öldürmesine asla göz yumamazdım.

Sol kroşe vurup bu oyunu bitirecektim. Ama ilk önce onu oylamalıyım ki bana bir açıklık getirsin.

Bana vurmaya başladı kolarımı kafama siper ettim. O sırada karnımı yumruklamaya başladı. İstediğim şeyi elde etmiştim.

Ve bam sol kroşesine vurmuştum.
Etkisiz kaldı ve yere düştü. Bu sol kroşe benim sıkıştığım zaman kullandığım bir teknikti ve hepte başarılı olmuşumdur.

Hakem saymaya başladı
"
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10"

Yerden kalkmadı ve herkes bağırmaya başladı.
Hakem elimi tutup kaldırdı.

Ve Sunucu bağırmaya başladı"GİRAY YİNE BİZİ ŞAŞIRTMADI BU ÇOCUK TANK GİBİ HİÇ HASAR ALMIYORRRR"

GİRAY KAYA (GERÇEK AİLEM ERKEK VERSİYONU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin